نسخه چاپی

نظر جهانبخش درباره گاو نقره ای!

علیرضا جهانبخش توانست جایزه گاو برنزی را از آن خود كند، در زیر نظر او را در مورد بهترین بازیكن نیم فصل اول شدنش می خوانید :


در این مورد که بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ دسته دوم هلند شدی، صحبت کن؟

از همان اول فصل که در نایمخن ماندنی شدم دوست داشتم برای تیم مثمرثمر و تأثیرگذار باشم و بازی به بازی سعی می‌کردم شرایط بهتری داشته باشم.
جایزه گاو برنزی هم به تو رسید که می‌تواند افتخاری برای فوتبال ایران باشد؟

جایزه گاو برنزی می‌تواند برایم نکته مثبتی باشد از این لحاظ که عملکردم به گونه‌ای بوده که بتوانم در لیگ هلند دیده شده و در نهایت به این جایزه برسم. از طرفی تمام تیم و هم بازی هایم به من برای رسیدن به این افتخار کمک کردند و شرایط در مجموع برای پیشرفتم مهیا بود. از سوی دیگر هم همیشه دوست داشتم کیفیت فوتبال و فوتبالیست ایرانی را به خوبی نشان دادم و امیدوارم این عملکردم باعث شود تا شرایط به گونه‌ای پیش برود که راه برای سایر بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا باز شود. از گرفتن این جایزه خوشحالم و مهم‌ترین موضوع این است که بتوانم این روند را حفظ کرده و عملکردم مقطعی نباشد.
زمانی که در اردوی پرتغال بودی یک خبر منتشر شد که نایمخن تو را در لیست فروش قرار داده است؟

حضورم در لیست فروش گمانه زنی رسانه‌ای بود نسبت به شرایطی که باشگاه نایمخن این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند و از لحاظ مالی به آن تعادلی که باید نرسیده است، با این حال هیچگاه این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه منتشر نشد. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌مانم تا ببینم در فرصت نقل و انتقالات زمستانی چه پیش خواهد آمد.
صعود دوباره نایمخن به لیگ هلند با شرایطی که دارید به نظر قطعیست؟

به امید خدا. مهم این است که شرایط خوب خود را حفظ کنیم. فعلا سهمیه پلی‌آف را گرفته‌ایم اما امیدوارم با قهرمانی در لیگ دسته دوم به طور مستقیم راهی لیگ برتر شویم و احتیاجی به حضور در پلی‌آف نباشد.
پیشنهاد جدیدی که به دستت نرسیده است؟

فعلا خیر؛ صحبتی نشده است..

۱۳۹۳/۷/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...