نسخه چاپی

كشف حجاب دختر 19 ساله در مشهد

كیفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله ای كه با كشف حجاب و انجام حركات نمایشی با خودرو حدود ۴۵دقیقه یك منطقه از شهر مشهد را به هم ریخته بود به اتهام اخلال در نظم عمومی و ۴عنوان اتهامی دیگر صادر شد.

به گزارش نما به نقل از خراسان، دقايق اوليه بامداد يازدهم مهر اهالي ساکن در بولوار هاشميه مشهد با صداي دلخراش کشيده شدن لاستيک خودرو روي آسفالت خيابان از خواب پريدند، دختر جوان ام وي ام سواري با کشيدن ترمز دستي خودرو در حال حرکت و انجام حرکات نمايشي آسايش شهروندان را سلب کرده بود که ماموران سپاه ناحيه حمزه (ع) وارد عمل شدند و دختر جوان را در حالي که کشف حجاب کرده بود دستگير کردند.

در بازرسي از خودروي اين دختر، مقاديري موادمخدر صنعتي و آلات و ادوات استعمال آن کشف شد و پرونده متهم در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضايي انقلاب اسلامي مشهد مورد رسيدگي قرار گرفت. بررسي سوابق اين دختر ۱۹ساله مشخص کرد که وي قبلا به اتهام رابطه نامشروع مجازات شده است.

همچنين تحقيقات بيشتر نشان داد که وي در شب حادثه مشروبات الکلي نيز مصرف کرده است. متهم اين پرونده با صدور قرار قانوني از سوي قاضي حيدري روانه زندان شد تا بررسي هاي بيشتري درباره اقدامات مجرمانه وي انجام شود.

پس از تکميل تحقيقات قضايي، کيفرخواست پرونده وي به اتهامات اخلال در نظم عمومي، کشف حجاب، مصرف موادمخدر، نگهداري موادمخدر و آلات و ادوات استعمال آن و همچنين مصرف مشروبات الکلي از سوي نماينده دادستان صادر شد و دختر جوان به زودي در دادگاه پاي ميز محاکمه مي نشيند.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...