نسخه چاپی

زمان ثبت‌نام آرم‌ طرح ترافیك خبرنگاران

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران زمان ثبت نام آرم طرح ترافیك خبرنگاران را تشریح كرد.

به گزارش نما، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگوبا ایسنا، در مورد زمان ثبت نام آرم طرح ترافیک خبرنگاران گفت: اجازه دهید دستور العمل‌های لازم در این زمینه تدوین شود، اما به نظرم اواخر آبان و یا اوایل آذرماه ثبت نام آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالهای قبل چندین برابر آمار خبرنگاران، آرم طرح ترافیک توزیع کردیم ، اظهارکرد: این مسئله به سبب این بود که مدیران رسانه‌ها سهم‌های خبرنگاران را به شکلی توزیع می‌کردند که به آنهایی که باید آرم تعلق می‌گرفت، نمی‌رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امسال دقت لازم در خصوص تحویل آرم به خبرنگاران انجام خواهد شد، گفت: در عین حال امکانات و تجهیزات هوشمند ما بسیار ارتقاء یافته است و قطعا تغییرات زیادی در خصوص ارائه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال به افراد ذیحق آرم تعلق خواهد گرفت و به افرادی که به ناحق آرم گرفته‌اند، طرح ترافیک تعلق نخواهد گرفت، ادامه داد: زمان قطعی ثبت نام مشخص نشده است، اما به نظرم اواخر آبان و یا اوایل آذر برای ثبت نام در نظر گرفته شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در سالهای قبل خبرنگاران برای خودروی پدر و یا همسرشان به این بهانه که با آن تردد می‌کنند آرم طرح ترافیک گرفته‌اند، گفت: دستور العملی تهیه شده است؛ اما اجازه دهید دستور العمل همزمان با شروع ثبت نام به اطلاع رسانده شود، البته قطعا کسانی که شغل خبرنگاری دارند و به خبرنگاری به عنوان شغل نگاه می‌کنند به آنها آرم طرح ترافیک تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا شهرداری همانند سالهای قبل به تعهدات خود در مورد ارائه آرم طرح ترافیک عمل می‌کند، اما امسال قطعا به افراد ذیحق آرم تعلق می‌گیرد.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...