نسخه چاپی

اختلاف پرسپولیس و اسپانسرش

قراردادی كه میان اسپانسر و مسوولان باشگاه پرسپولیس به امضا رسیده در تاریخ 93/5/5 بوده و این صورتجلسه را همه اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس به جز حمیدرضا سیاسی امضا كردند و شاید رییس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به این روزها از امضای این صورتجلسه كه در حضور خادم، گرشاسبی و سایر اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس نوشته و امضا شده خودداری كرده است.

به گزارش نما به نقل از فیفادی، سیاسی با دو بند این صورتجلسه مخالفت دارد و شاید همین دو بند باعث شده تا اختلاف نظر میان شرکت بهره‌بردار پرسپولیس و مسوولان این باشگاه به اوج خود برسد. مهم‌ترین بندی که سیاسی با آن به مشکل خورده این است که او می‌گوید در صورت پاس نشدن اولین چک اسپانسر قرارداد دو طرف به صورت یک طرفه لغو شود که این موضوع با مخالفت اسپانسر روبه‌رو شده و این در حالی است که در قرارداد هم ثبت شده که اگر چک اسپانسر به هر دلیلی پاس نشد تا 10 روز فرصت برای پاس شدن این چک وجود داشته باشد و در صورتی که این اتفاق نیفتد خادم به‌عنوان «حکم» حُکم به ادامه یا لغو قرارداد بدهد اما سیاسی می‌خواهد در قرارداد بندی گنجانده شود که اگر یک چک اسپانسر پاس نشد خیلی فوری و سریع این قرارداد باطل اعلام شود.

موضوع دومی که سیاسی با آن مشکل دارد به اینجا برمی‌گردد که طبق قرارداد باید همه موارد IT و روابط عمومی در حوزه اختیارات اسپانسر باشد تا بتواند از آن درآمدزایی کند اما سیاسی این بند را هم قبول ندارد و این موضوع محل تنش و اشکال شده آن هم در حالی که در قرارداد قید شده که IT و روابط عمومی باید در اختیار اسپانسر باشد البته با توجه به موضوع قرارداد به هیچ وجه نمی‌توان اسپانسر را در حوزه روابط عمومی دخیل کرد. آنطور که مشخص است بهره‌برداری اقتصادی از وب سایت و حوزه IT به اسپانسر واگذار شده اما اداره و در اختیار گرفتن این حوزه‌ها و بخش روابط عمومی تفسیری است که شرکت بهنام پیشرو کیش از این کلمات دارد.

دیروز عبدا… تفرشی نماینده اسپانسر مستقر در باشگاه طی مصاحبه‌ای از سیاست‌های سیاسی انتقاد کرد و گفت: «متاسفانه کارها با بی‌تدبیری انجام می‌شود و دوستان به لجبازی افتاده‌اند. با این شرایط دیگر واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی هم ممکن نخواهد بود. احساس می‌کنم عده‌ای از دوستان نمی‌خواهند این واگذاری اتفاق بیفتد و تلاش می‌کنند به هر نحو که شده، در این فرآیند مشکل ایجاد شود.»

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...