نسخه چاپی

مسكن مهر در انتظار دستور رئیس‌جمهور

نماینده دزفول گفت: مسكن مهر كه برای اقشار آسیب پذیر جامعه طراحی شده بود به دلیل عدم پرداخت تسهیلات توسط بانك‌ها و عدم ادامه كار پیمانكاران به نوعی‌‌ رها شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عباس پاپی‌زاده بالنگان نماینده دزفول در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس با اشاره به اینکه مسکن مهر موضوعی است که مدت‌ها مغفول مانده است، گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر برای اقشار آسیب پذیر جامعه طراحی شده بود، اما تقریبا نزدیک به یکسال است که در بلاتکلیفی جدی بسر می‌برد و بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مناسب خودداری می‌کنند و بعضی از پیمانکاران نیز به دلیل بالارفتن هزینه‌ها از ادامه کار خودداری می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: مدیریت مسکن مهر هم به نوعی‌‌ رها شده است و افراد و اقشار آسیب پذیری که این موضوع برای آن‌ها در نظر گرفته شده نسبت به گذشته دچار آسیب جدی تری شده‌اند و ما تقاضا داریم که ریاست جمهوری نسبت به حل مشکل مسکن مهر ورود کرده و به مردم کمک و مساعدت لازم را کنند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی استخدام متقاضیان آزمون استخدامی استانداری گفت: تعیین تکلیف معلمان شرکتی و پیش دبستانی و باقیمانده آزمون استخدامی نفت مشکلاتی است که متاسفانه جوانان در این سه حوزه همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

پاپی‌زاده بالنگان بیان داشت: در دو سال گذشته با وجود تمام مشکلات تحریمی و اقتصادی که ما با آن مواجه بودیم، پروژه کارخانه فولاد دزفول با سرعت مناسب به پیش رفت، اما موضوع تامین منبع برق این کارخانه مسئله جدی است که از وزیرنیرو می‌خواهیم در تامین برق این کارخانه و احداث پست ۴۰۰ دوم برق دزفول دستور ویژه‌ای را صادر کند تا ما بتوانیم با سرعت ویژه این موضوع را پیگیری کنیم.

نماینده دزفول خاطرنشان کرد: بحث صدور اسناد دائمی مالکیت اراضی کشاورزی دزفول مسئله‌ای است که با توجه به اینکه این شهر تنها شهری است که در کشور استثنا شده، از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا داریم نسبت به صدور مالکیت کشاورزی در این شهر و حل این مشکل هرچه سریع‌تر اقدام کند.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...