نسخه چاپی

انهدام بزرگترین باند موادمخدر در غرب كشور

سردار منوچهر امان اللهی در تشریح چگونگی متلاشی شدن وكشف این محموله مواد مخدر، گفت: اخباردریافتی ازفعالیت یك باند بزرگ توزیع مواد مخدر در میان استانهای غرب كشور به صورت گسترده حكایت داشت كه بر این اساس موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر: سردار منوچهر امان اللهي در تشريح چگونگي متلاشي شدن وکشف اين محموله مواد مخدر، گفت: اخباردریافتی ازفعالیت يک باند بزرگ توزيع مواد مخدر در میان استانهاي غرب کشور به صورت گسترده حکایت داشت که بر این اساس موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تاکيد کرد: باتوجه به اينکه متلاشي شدن باند و دستگیری تمام عوامل آن اولویت ماموران انتظامی بود، ماهها فعالیت اطلاعاتي و فني جهت شناسايي سرباند واعضامرتبط با آن به صورت شبانه روزي دردستورکارپليس قرار داشت.

امان اللهی تصريح کرد: با اطمينان از حرکت دو دستگاه خودرو به عنوان اسکورت و حامل بار از يکي از استان هاي مرکزي به سمت کرمانشاه، سه تيم از کارکنان به سرپرستي رئيس پليس مواد مخدر استان کرمانشاه درمحورهاي مواصلاتي نسبت به کنترل آنان اقدام کردند.

به گفته این مقام انتظامي، يک دستگاه خودروي مزدا به عنوان اسکورت و يک دستگاه خودروي زانتيا حامل مواد مخدر در اين عملیات توقيف و مقدار 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع ترياک که در داخل خودروي زانتيا جا ساز شده بود کشف شد

وی از اجرای عمیالت تعقیب و گزریز سرباند اصلی خبر داد وافزود: سرباند اصلي با خودروي مزدا از محل متواري که پس از چندين کيلومتر تعقيب و گريز سرانجام با اقدامات انجام شده از سویماموران وی دستگیر و به همراه دو مرد و یک زن دیگر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...