نسخه چاپی

افزون‌بر یك تن موادمخدر در خاش كشف شد

افزون‌بر يک تن موادمخدر در خاش کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و كشف یك تن و ۱۳۵كیلوگرم مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش نما ،سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی خود به سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند مسلح، با استفاده از خودروهای تندرو مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از مناطق صفر مرزی سراوان بارگیری و قصد انتقال آن به خاش و سپس قاچاق آن به مناطق مرکزی کشور را داشتند.
وی افزود: در همین رابطه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مسیر تردد قاچاقچیان را تحت رصد و کنترل خود قرار داده و سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در مسیر سراوان به خاش بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس به سمت خودروهای انتظامی تیراندازی و با سرعت از محل متواری شدند.
وی بیان کرد: در نهایت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، خودرو های قاچاقچیان زمین گیر و هر سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.
سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این عملیات و طی بازرسی از خودروهای توقیفی، ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۲۱ فشنگ جنگی، یک تن و ۱۳۵ کیلو و۶۰۰ گرم مواد افیونی، از نوع تریاک کشف شد.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی اظهارداشت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریخ نخواهد کرد. 

۱۴۰۰/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...