نسخه چاپی

۴۰۲ كیلوگرم مواد مخدر در خاش كشف شد

??? کيلوگرم مواد مخدر در خاش کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و كشف ۴۰۲ كیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تكاوران پلیس شهرستان "خاش" با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

به گزارش نما ، سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی سراوان به شهرستان مذکور دست یافتند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه سواری زانتیا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در مسیر سراوان -خاش بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس با سرعت عمل خود سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها مقدار ۴۰۲ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر، شامل ۲۳۰ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک و ۱۷۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۲۵ فشنگ جنگی را کشف کردند.
سردار طاهری  با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند. 

ایرنا 

۱۴۰۰/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...