نسخه چاپی

لاریجانی: اجازه ندهیم كه تحركات داعش موجب فراموشی فلسطین شود

رییس قوه مقننه تاكید كرد: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه‌های غربی پیرامون گروه‌های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج كند.

به گزارش نما، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار «رمضان عبدالله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با اشاره به پایداری و ایستادگی جریان مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: پایمردی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی موجب عزت و سربلندی مسلمانان شده است.

دکتر «علی لاریجانی» در ادامه بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تحولات اخیر در منطقه را حساس و تاریخی خواند و افزود: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه‌های غربی پیرامون گروه‌های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند.

رییس قوه مقننه بازسازی غزه را وظیفه تمامی کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: کشورهای اسلامی بایستی به دور از هیاهوی تبلیغاتی اقدامی فوری برای کمک به مردم مظلوم غزه جهت بازسازی کنند.

در ادامه این دیدار رمضان عبدالله با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین، بر ادامه مبارزه جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: جنگ 51 روزه غزه نشان داد رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین رژیمی شکست خورده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به ترس آمریکا و متحدان رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت، افزود: رژیم صهیونیستی به همراه متحدان منطقه‌ای خود بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و نیروهای مقاومت می‌باشند و مطمئنا این سیاست شکست خواهد خورد.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تسلیح کرانه باختری این امر را در تقویت محور مقاومت بسیار مهم دانست.

عبدالله در پایان بر ضرورت توجه خاص به بازسازی مناطق تخریب شده از حملات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...