نسخه چاپی

حمایت اسرائیل از تمدید مهلت مذاكرات

یك منبع صهیونیست مدعی شد كه تمدید مهلت مذاكرات هسته ای از سوی شش قدرت‌جهانی در حال بررسی است و این اقدامی است كه رژیم صهیونیستی از آن حمایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست از قول منابعی اعلام کرد که قدرت‌های جهانی در حال بررسی تمدید مهلت مذاکرات هسته‌ای با ایران هستند و این اقدامی است که رژیم اسرائیل از آن حمایت می‌کند.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شده علی‌رغم آنکه پنج هفته به ۲۴ نوامبر، مهلت تمدید شده مذاکرات هسته‌ای باقی مانده است، رایزنی‌های غیررسمی برای تمدید دوباره این مهلت مذاکرات آغاز شده است.

در همین حال دیپلمات‌های غربی مدعی شده‌‌اند دلیل این امر آن است که آنها شاهد هیچ اقدامی از سوی همتایان ایرانی‌شان نبوده‌اند.

یک دیپلمات اروپایی می‌گوید: " ظاهرا آنها( طرف ایرانی) تمایلی به محدود کردن برنامه غنی‌سازیشان به سطحی که ما قابل قبول می‌دانیم، ندارند. ممکن است ما چاره‌ای جز تمدید مهلت مذاکرات پس از نوامبر نداشته باشیم... یا این اتفاق می‌افتد یا باید اجازه دهیم که مذاکرات شکست بخورند.»

یک مقام صهیونیست به جروزالم‌پست گفته این رژیم تمدید مهلت مذاکرات را به توافقاتی که در حال حاضر در میز مذاکره در جریان است ترجیح می‌دهد.

۱۳۹۳/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...