نسخه چاپی

تاج خبر داد؛

پولادی باید همه پول هایی كه از پرسپولیس گرفته را برگرداند

مدافع تیم فوتبال سپاهان در لیست بازیكنانی قرار گرفت كه كارت پایان خدمت‌شان باطل شده است.

به گزارش نما، روز گذشته (شنبه) نام 27 بازیکنی که به صورت قطعی کارت معافیت‌شان باطل شده از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد تا این بازیکنان وضعیت خدمتی‌شان را مشخص کنند.



در بین این اسامی چهره‌های سرشناسی دیده می‌شد و شاید خیلی‌ها به دنبال نام شجاع خلیل‌زاده هم بودند اما این بازیکن جایی در این لیست 27 نفره نداشت تا صبح امروز رئیس سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کند مدافع تیم سپاهان نیز سرباز است و باید وضعیت خدمت مقدس سربازی‌اش را مشخص کند.



مهدی تاج که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد ضمن تأکید بر اینکه 27 بازیکن کارت معافیت‌شان باطل شده است، گفت: «طبق بررسی‌های صورت گرفته شجاع خلیل‌زاده هم سرباز است.»



تاج با اشاره به آخرین وضعیت سربازی مهرداد پولادی که در لیگ قطر مشغول به بازی است، بیان کرد: «این بازیکن باید تمام پول‌هایی که از پرسپولیس گرفته، را به این باشگاه بازگرداند و به خدمت سربازی برود. ضمن اینکه پولادی نباید با این وضعیت در تیم ملی بازی کند.»



وی در پاسخ به این سوال که آیا نام عالیشاه هم در بین بازیکنانی که کارت معافیت سربازی آنها مشکل داشته است وجود دارد؟، گفت: «نام عالیشاه را در این فهرست ندیده‌ام.»

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...