نسخه چاپی

علیرضا منصوریان:

كار بازیكنانم اعتصاب نبود، اعتراض بود

عکس خبري -کار بازيکنانم اعتصاب نبود، اعتراض بود

سرمربی نفت تهران با اشاره به اینكه بازیكنانش اعتصاب نكردند بلكه اعتراض كردند، گفت: تنها هدف بازیكنان این بود كه اعضای هیات امنای باشگاه را دیده و با آنها به گفتگو بنشینند.

به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل شهرداری اردبیل، تمامی بازی‌های پیش رو را برای نفت حساس دانست و افزود: همه بازیهایی که در پیش رو داریم چه حذفی چه لیگ برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است و نگاه ویژه ای به این دو جام داریم.

وی تاکید کرد: به خاطر نیروی جوانی که در اختیار دارم در دو جبهه می جنگیم و مطمئن هستم بازیکنانم آنقدر توانایی دارند که در این دو جبهه موفق باشند.

منصوریان حضور دینور زاده را در شهرداری اردبیل بسیار خوب توصیف کرد و افزود: فردا مقابل کسی قرار خواهم گرفت که روزگاری شاگرد او بودم و درس های زیادی از او آموختم. با توجه به اینکه دینور زاده از پاسی های قدیم بوده است و از لحاظ اخلاقی یکی از بهترین مربیان بزرگ کشور است، افتخار می کنم که کنار او بایستم و از تجربیات او استفاده کنم.

وی تاکید کرد: زمانی که شاگرد دینورزاده بودم او به مسائل فیزیکی بازیکنان اهمیت زیادی می داد و همین باعث شد تا من یکی از بازیکنانی باشم که از قدرت بدنی بالایی برخوردار شدم اما با تمام احترامی که برای سرمربی شهرداری اردبیل قائل هستم فردا باید این تیم را شکست داده و به دور بعد صعود کنیم.

منصوریان بازی مقابل تیم های لیگ یکی را سخت خواند و افزود: همیشه مقابل تیم های لیگ یکی بازی کردن برای همه تیم ها مشکل ساز است، آنها با سبک فوتبالی که در لیگ یک بازی می کنند مقابل ما قرار می گیرند و شاهد بودیم که توانسته اند برخی تیم های لیگ برتری را نیز از دور مسابقات حذف کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما شرایط تیممان را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که چهار روز بعد به مصاف پدیده برویم و پس از آن مهمان صبای قم باشیم و همین مسئله باعث شده تا من برای هر بازی به چند بازیکنانم استراحت بدهم.

منصوریان هدف نفت تهران را قهرمانی در جام حذفی دانست و گفت: ما تنها برای قهرمانی در جام حذفی شرکت کردیم و تلاش خواهیم کرد تا بازی به بازی بهتر شویم و به آن 5 هدفی که برای خود متصور کرده ایم، برسیم.

وی در خصوص اعتصاب بازیکنانش در تمرین دو روز پیش نیز گفت: به اعتقاد من کلمه اعتصاب قشنگ نیست و باید به جای اعتصاب از کلمه اعتراض استفاده کنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: شرایط سنی بازیکنان من طوری است که نیاز دارند مسئولین تیم خود را از نزدیک دیده و با آنها به گفتگو بنشینند.

سرمربی نفت تهران افزود: بازیکنان من دو اعتراض داشتند، اول به اعضای هیات امنا که چرا به آنها سری نمی زنند و رودررو با آنها صحبت نمی کنند و آنها دوست دارند که با اعضای هیات مدیره تیم خود به گفتگو بنشینند، دردل کنند و مشکلات خود را برای آنها بازگو کنند.

وی تاکید کرد: بازیکنان من ادبیات اعتراضی قابل احترامی را داشتند و همانند برخی تیم های پول دار و پرتماشاگر، اعتراض نکردند. آنها با لباس ورزشی در تمرین حاضر شده و از من خواستند که با مسئولین تیم صحبت کرده و آنها را دعوت کنم تا به درددل آنها گوش کنند.

منصوریان تاکید کرد: اعتراض دوم آنها به مسائل مالی بود و آنها شرایط مالی شان طوری بود که نیاز داشتند در این خصوص هم با مدیران باشگاه به گفتگو بنشینند.

سرمربی نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که هیات امنا با بازیکنان به گفتگو نشستند من از جلسه خارج شدم تا آنها بدون رودربایستی با یکدیگر صحبت کنند و پس از صحبت های آنها، آن روز را به تیم استراحت دادیم و روز گذشته یک تمرین شاداب را برگزار کردیم و با روحیه خوب فردا به مصاف شهرداری اردبیل خواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جدا از بحث فنی، وحدت و همدلی بسیار خوبی در تیم ما حکمفرماست و بازیکنان بزرگی مثل علی عزتی، ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی در این وحدت و همدلی نقش بسیاری دارند.

۱۳۹۳/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...