نسخه چاپی

دایی هیچگاه شروع كننده دعوا با مدیران نبوده است

عکس خبري -دايي هيچگاه شروع کننده دعوا با مديران نبوده است

نماینده تام الاختیار علی دایی از توافق نهایی او با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس،بهمن دهقان در خصوص توافق دایی با پرسپولیس گفت:به دنبال برکناری علی دایی و کادر او، نشست هایی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتیم و شرایط و قراردادها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:ازکادر فنی همه به غیر از افشین پیروانی تسویه حساب کرده اند و 50 درصد مبلغ قرارداد خود را طی چک از باشگاه دریافت کردند.پیروانی هم چک آذرماه و توافق نامه مکتوب در اختیار دارد . درمورد قرارداد علی دایی هم همانگونه که خودشان اعلام کرده اند همه مسائل را به من محول کردند کما اینکه زمان عقد قرارداد با پرسپولیس هم او ایران نبود و قرارداد با حضور من تنظیم شده بود.

دهقان تصریح کرد:نشست های من با مدیران باشگاه منتج به توافق نهایی در زمینه قرارداد و مطالبات علی دایی شد.شفاف سازی قراردادها طبق آیین نامه نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و ما در این زمینه نقشی نداریم.

او در خصوص اینکه گفته می شود طرفین شرط و شروط خاصی برای یکدیگر داشتند گفت: شرط خاصی نبود فقط شرط آقای دایی این بود که در وهله اول باید با اعضای کادر فنی توافق کنند بعد با خودش.

دهقان در مورد اینکه مدیران باشگاه شرط پرداخت مطالبات دایی را سکوت و عدم مصاحبه وی علیه آنها دانسته بودند هم اظهار داشت:این حرفها کذب است.اصلا مگر در موارد قبلی دایی دعوایی با مدیران باشگاه شروع کرده بود؟در تمام این مواردی که اتفاق افتاده شروع کننده علی دایی نبوده و این بار هم او همان روز اول و در میان آن همه سرو صدای رسانه ای گفته بود که کاری به این مسائل ندارد.در هر حال پرونده این موضوع بسته شده و همه چیز تمام شده است.امیدواریم پرسپولیس همانی شود که هواداران می خواهند.

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...