نسخه چاپی

سلام ویژه رئیس جمهور به آیت الله صانعی

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر بهداشت، دستیار ویژه رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، عبدالله نوری، غلامحسین كرباسچی، عبدالمجید معادیخواه و بسیاری از شخصیت های سیاسی، با حضور در محل اقامت آیت الله یوسف صانعی، از ایشان عیادت كردند.

به گزارش نما، دکتر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، با حضور در محل اقامت آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید، از ایشان عیادت و سلام ویژه دکتر حسن روحانی رئیس جمهور را به ایشان ابلاغ نمود.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری و دکترسید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیز حضور داشتند دکتر نهاوندیان ضمن اطلاع از روند مداوای آیت الله العظمی صانعی از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

همچنین آیت الله صانعی ضمن ابلاغ سلام متقابل به دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، اقدامات دولت یازدهم و بویژه دستاوردهای طرح بیمه سلامت را ستود و برای موفقیت دولت یازدهم در پیشبرد طرح ها و برنامه هایش دعا کرد.

همچنین حجت الاسلام و السلمین سید حسن خمینی به همراه حجت الاسلام والمسلمین سراج نیز از معظم له عیادت نموده و سلامتی کامل ایشان از درگاه حضرت احدیت را مسالت نمودند.

خانم دکتر فاطمه طباطبایی همسر یادگار امام و خانم بجنوردی همسر حضرت آیت الله بجنوردی نیز از آیت الله صانعی عیادت کردند.

شایان ذکر است آقایان عبدالله نوری، معادیخواه، دکتر هادی نجف آبادی، کرباسچی، محمد شریعتی، سید محمد هاشمی، حاج شیخ عباسعلی روحانی، سید محمد موسوی، نیز در دیدارهای جداگانه از آیت الله صانعی عیادت کرده و سلامتی و شفای کامل ایشان را از درگاه ذات اقدس الهی مسألت نمودند.

پیش از این نیز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان و برخی شخصیت های دیگر از این مرجع تقلید عیادت کرده بودند.

molaghat-93-02.jpg

۱۳۹۳/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...