نسخه چاپی

تقویت اعتماد به نفس حزب‎الله لبنان

یك وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی درباره احتمال آغاز جنگی جدید میان این رژیم و حزب‌الله لبنان هشدار داد.

به گزارش نما،مهر به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، یک وزیر صهیونیستی که از اعضای کابینه امنیتی این رژیم نیز محسوب می‌شود، اعلام کرد: این احتمال وجود دارد که قبل از انتخابات آتی کنست (پارلمان) جنگی میان اسرائیل و حزب الله ایجاد شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر در مرزهای رژیم صهیونیستی با لبنان، درباره تضعیف قدرت بازدارندگی ارتش این رژیم در برابر حزب‎الله لبنان هشدار داد و افزود: این احتمال وجود دارد که جنگ آینده با حزب‎الله فقط به لبنان خلاصه نشود و ایران و سوریه نیز وارد آن شوند.

روزنامه معاریو نیز با اشاره به نظر تحلیلگران صهیونیست در این باره، نوشت: جسارت حزب‌الله لبنان در مواجهه با ارتش اسرائیل در نقاط مرزی افزایش پیدا کرده و این مسئله با برعهده گرفتن مسئولیت حملات به ارتش اسرائیل در منطقه شبعا کامل آشکار شده است.

بر این اساس، حزب الله لبنان استراتژی قبلی خود را تغییر داده و بدون هیچ هراسی مسئولیت حملات علیه ارتش اسرائیل را برعهده می گیرد.

این روزنامه به مقامات اسرائیلی پیشنهاد می‎کند با توجه به جنگ اخیر علیه حماس که به افزایش قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل منجر نشده است، درباره حملات علیه حزب‎الله لبنان حساب شده عمل کنند و در این باره به خوبی فکر کنند.

معاریو در ادامه با اشاره به جنگ در سوریه که باعث افزایش توان نظامی حزب‌الله شده، نوشت: در این شرایط ما باید از آنچه رخ خواهد (در صورت آغاز جنگ) نگران باشیم.

"گرشون هاکوهن" یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تونل‌های حزب الله در مناطق مرزی، اظهار داشت: زمانی که نصرالله از نفوذ به "الجلیل" سخن می‌گوید، باید این حرفها را جدی گرفت.

وی با اشاره به جنگ سوریه که باعث ایجاد توانمندی‎های جدید برای حزب الله در تمامی بخش‌های نظامی از جمله نیروی زمینی، نیروهای زرهی، هواپیماهای بدون سرنشین و تاکتیک‌های جنگی و توان اطلاعاتی شده، افزود: در جنگ آینده ما نیروهای متفاوتی روبرو خواهیم شد که قدرت و تجربه آنها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...