نسخه چاپی

جوان ترین زندانی جرایم غیرعمد آزاد شد

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و كمك به آزادی زندانیان خراسان شمالی گفت: جوان ترین زندانی جرایم غیرعمد این استان امروز (سه شنبه) از زندان آزاد شد.

به گزارش نما، رضا استاجی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این جوان 16 ساله که در کانون اصلاح و تربیت بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، نگهداری می شد با تلاش مددکاران و کمک مالی نیکوکاران از بند رهایی یافت.

وی گفت: این جوان سال گذشته در یک حادثه رانندگی، به طور ناخواسته مرگ یک نفر را رقم زد که برای مقتول 2 میلیارد ریال دیه تعیین شده بود که یک میلیارد ریال آن از محل کمک های نیکوکاران و ستاد دیه تامین شد و اولیای دم نیز بقیه این مبلغ را بخشیدند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی گفت: اکنون 110 زندانی به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد و بدهی در زندان های این استان به سر می برند.

استاجی خواستار حمایت و کمک نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان شد و گفت: این ستاد تلاش دارد تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را با رضایت شاکیان و پرداخت دیه آنان فراهم کند.

وی افزود: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 88888 ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی نزد بانک تجارت واریز کنند.

مهرماه گذشته نیز یک مرد 56 ساله که با چهار میلیارد ریال بدهی، مسن ترین و بدهکارترین زندانی جرایم غیرنقد خراسان شمالی بود، با کمک نیکوکاران و ستاد دیه از زندان آزاد شد.

دو هزار و 700 مددجو در سه زندان و یک کانون اصلاح و تربیت خراسان شمالی نگهداری می شوند.

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...