نسخه چاپی

تشكر ویژه از ضرغامی برای پخش مطلوب بازی‌های آسیایی

اعضای هیأت اجرایی كمیته ملی المپیك در دیدار با ضرغامی با تشكر از وی برای پخش بازی‌های آسیایی از وی خواستند این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جلسه اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این نشست اعضای هیأت اجرایی صحبت‌هایی مطرح کردند که مشروح آن به شرح زیر است

* دبیر: مشکل فوتبال را حل کنید

علیرضا دبیر نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه باید از سرمایه‌گذاری در شبکه‌های ورزشی به خود ببالیم،‌گفت: اتفاق خوبی که در صدا و سیما افتاده این سازمان حرفه‌ای شده است.

وی خطاب به ضرغامی گفت: ‌صدا و سیما می‌تواند به فدراسیون‌های ورزشی کمک کند. شما توافق کنید فدارسیون‌ها برند جمع کنند و شما آن را پوشش دهید. آقای ضرغامی مشکل فوتبال راحل کنید. شما می‌توانید به این رشته به عنوان یک صنعت درآمدزا نگاه کنید.

* پولادگر: صدا و سیما برای پخش ورزش بانوان شجاعت به خرج داد

محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در این نشست اظهار داشت: شبکه 3 به اسم ورزش راه‌اندازی شد و قرار بود 60 درصد برنامه‌های ورزشی را پوشش دهد اما الان بر عکس شده و با برنامه‌های دیگر هم شریک شده است. تا امروز رسانه ملی به این صورت کار نکرده بود. قطعا این فضا وجود دارد تا شبکه‌های دیگری هم برای ورزش راه‌اندازی شوند.

وی ادامه داد: نکته‌ای که من باید بگویم این است که ما کارشناس کم داریم اگر می‌خواهید مخاطب جذب کنید به کارشناس نیاز دارید. ما در فدراسیون اعلام آمادگی کرده‌ایم تا هر کسی که می‌تواند مجری‌گری و گزارشگری کند به ما بگوید. یک قهرمان صرفا یک کارشناس نیست. ما همچنین از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که برای پوشش بانوان شجاعت به خرج دادید.

ضرغامی در پاسخ به پولادگر گفت: آنقدر شجاع نیستیم اما بعضی صحنه‌ها جالب بود. سیاست‌گذاری‌های صدا و سیما به ما گفته بود اگر بانوان ضربه پا داشتند اگر نشان می‌دهید آهسته آن را پخش نکنید اما وقتی ما می‌دیدیم یک بانوی ورزشکار با این ضربه پا امتیاز می‌گیرد گفتیم چرا پخش نکنیم، حیف‌مان آمد. صحنه جالب بود آنقدر که همه از لحظات افتخارآفرینی که خلق شد لذت می‌بردند. حجاب‌ها هم کامل بود و این بهترین فرصت برای معرفی حجاب در دنیا بود.

* باقرزاده: با پخش مستقیم 10 سال جلو افتادیم

باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در نشست امروز در ابتدا به خاطره‌ای اشاره کرد و گفت: در بازار ماهی‌فروش بودم. پسربچه‌ای 10 ساله به پدرش گفت این مرد را می‌شناسی (اشاره به باقرزاده) این یک شمشیرباز است.

باقرزاده ادامه داد:‌شب مسابقه شمشیربازی در بازی‌های آسیایی ورزشکاران را جمع کرده و گفتم برای اینکه دیده شوید فقط باید به فینال بروید چون تلویزیون فقط مسابقات فینال را پخش می‌کند. سوم شوید هیچ فایده‌ای ندارد چرا که فقط فینال پخش مستقیم دارد. من این را از ضرغامی قول گرفتم.

وی افزود: آقای ضرغامی با پخش مستقیم مسابقات 10 سال جلو افتادیم. از شما درخواست دارم که بازی‌های لیگ را نیز پخش کنید.

* شجاعی: برای اولین بار از تلویزیون مردم مسیر یک تیر را تعقیب کردند

محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برای اولین بار تیراندازی با کمان صاحب مدال شد و پخش این رقابت‌ها از تلویزیون باعث شد تا مردم مسیر یک تیر را تعقیب کنند. بسیاری از بینندگان دیدند این رشته بسیار مهیج است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما رقابت‌های المپیک را پیش رو داریم نیاز داریم تا این شور و نشاط‌ها، مدال‌آوری‌ها و اهتزاز پرچم باز هم پخش شود.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...