نسخه چاپی

سیلاب معلم خرم‌آبادی را برد/ادامه جستجو در مناطق مشكوك

عکس خبري -سيلاب معلم خرم‌آبادي را برد/ادامه جستجو در مناطق مشکوک

۱۱ روز از بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب در كشكان خرم‌آباد و روزی كه آقا معلم در سیلاب ناپدید شد، می‌گذرد، اما همچنان هیچ خبری از پیكر آقا معلم نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، روز 28 مهر در پی بارش شدید باران در مناطقی از کشور و جاری شدن سیل در کشکان خرم‌آباد، 5 نفر از هموطنان با افتادن در سیلاب مفقود شدند.

از زمان اعلام مفقودین جستجوها برای یافتن این 5 نفر که یک معلم و سه دانش‌آموز نیز میان آنها وجود داشت، آغاز شد.

تنها یک روز بعد از وقوع حادثه بود که مسئولان سازمان امداد نجات هلال احمر از پیدا شدن اجساد سه نفر از 5 سرنشین خودروی پراید خبر دادند و در ادامه مسئولان آموزش و پرورش خرم‌آباد نیز مرگ سه نفر از دانش‌آموزان را تأیید و به خانواده آنها تسلیت گفت.

اکنون بعد از گذشت 11 روز از وقوع حادثه و جستجوهای گسترده زمینی و هوایی در منطقه، هیچ نشانی از دو نفر مفقود شده که یکی از آنها معلم است پیدا نشده است.

در پی روزهای گذشته 225 امدادگر در قالب 19 تیم امدادی با همراهی مردم محلی فاصله رودخانه کشکان تا پلدختر را بارها در جستجوی آقامعلم و همراهش طی کردند، اما هیچ نشانی از آنها نیافتند.

حتی وجود دو تیم تخصصی جستجو و نجات در سیلاب و ساعت‌ها پرواز بالگرد امداد و نجات هلال احمر در فراز منطقه نیز بی‌تأثیر بود تا جایی که جستجوگران از یافتن آقا معلم و همراهش ناامید شدند.

در این ارتباط حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با رد این موضوع که جستجوها برای یافتن آقا معلم متوقف شده است، گفت: ما هنوز امیدمان را یافتن آقا معلم از دست نداده‌ایم و اگر چه جستجوهای گسترده متوقف شده است، اما جستجو در مناطق مشکوک همچنان ادامه دارد.

وی در مورد نحوه جستجوها، گفت:‌ تیم تخصصی جستجو در سیلاب مناطق مشکوک را همچنان مورد جستجو قرار می‌دهد تا نشانی از آقا معلم و همراهش بیابد.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...