نسخه چاپی

هنرمندان و ورزشكاران برای نجات مایلی كهن دست به كار شدند + عكس

عکس خبري -هنرمندان و ورزشکاران براي نجات مايلي کهن دست به کار شدند + عکس

تعدادی از بازیكنان ایران در جام جهانی 98، قهرمانان بازیهای آسیایی و هنرمندان با امضای نامه ای خواستار اتمام مناقشه علی دایی و محمد مایلی كهن شدند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، در این نامه با اشاره به روح ورزش این طور نوشته شده که محتوای منازعه محمد مایلی مهن و علی دایی که دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران هستند اتفاق تلخی است و تصاویری نازیبا را پیش چشم هواداران فوتبال ایجاد خواهد کرد.

امضا کنندگان این نامه با پرهیز از داوری در خصوص موضوع اختلاف از همه اهالی ورزش و هنر خواسته اند با پیوستن به این حزکت پایان خوشی را برای این ماجرا رقم بزنند . امضا کنندگان تا این لحظه به شرح زیرند:

علي کفاشيان-خداداد عزيزي- مهرداد ميناوند-محمد خاکپور- مهدي مهدي کيا-نعيم سعداوي- کريم باقري- احمدرضاعابدزاده-حسين فرکي- احمد سجادي- احمد خداداد- مهدي هاشمي نسب -مهدي زماني-فرامرز روستايي فر- اکبر دارستاني- محمد خرمگاه- عليرضا منصوريان- علي چيني-پسنوي- سيدي-تيمور غياثي- حميد سجادي- مرتضي مهمدي- حسين غلامي- مهران شاهين طبع- بهزاد افرادي- کيانوش گرامي- جلال پيشواييان-سعيد کنگراني- مهران غفوريان- حميدرضا پگاه- سام درخشاني- کامبيز ديرباز-رابعه اسکويي- نبکي کريمي- پرستو گلستاني- فاطمه گودرزي- حميد کاشاني- ميلاد کي مرام- پژمان بازغي و...

00995180.jpg

۱۳۹۳/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...