نسخه چاپی

سكان هدایت صداوسیما به چه كسی می رسد؟

به گزارش نما به نقل از الف؛ اخبار غیر رسمی خبر از جانشینی قطعی «محمد سرافراز» به جای «عزت الله ضرغامی» بر صندلی ریاست صداو سیما دارد که گفته می شود این حکم بعد ار ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به طور رسمی ابلاغ و اعلام خواهد شد.
قدیمی ترین مدیر رسانه ای صداوسیما که از زمان محمد هاشمی در این سازمان حضور دارد، دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه بیروت است و به همین خاطر به زبان عربی مسلط است. و البته تسلط به زبان انگلیسی مدیریت شبکه پرس تیوی را هم برای وی به همراه داشته است. از دیگر مسوولیت های سرافراز در حال حاضر، مدیریت شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تیوی، معاونت برون مرزی صداوسیما و نظارت راهبردی بر شبکه های غیر فارسی زبان سازمان صدا و سیماست. وی همچنین به موجب حکم رهبر انقلاب عضو شورای عالی فضای مجازی است و در راه اندازی شبکه های العالم و آی فیلم نیز نقش داشته است.
پدر دکتر سرافراز، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سرافراز نماینده ولی فقیه در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود و دو برادر وی یکی در جنگ تحمیلی و دیگری به عنوان مسئول دفتر دکتر بهشتی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیده اند.
رسانه های مختلف از پاکدستی، ساده زیستی و عمل گرایی محمد سرافراز به عنوان ویژگی های بارز وی یاد می کنند و این ویژگی ها را از علل ماندگاری او در سال های طولانی مدیریت در سازمان صداوسیما عنوان می کنند.
روزنامه بانی فیلم که چندی پیش خبر ریاست قطعی سرافراز بر صداوسیما را منتشر کرده بود مدعی است که با رفتن ضرغامی، علی اصغر پورمحمدی؛ رئیس سابق شبکه سه نیز جانشین علی دارابی در معاونت صداو سیما خواهد شد.

۱۳۹۳/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...