نسخه چاپی

هشدار بهروان درمورد كاهش سهمیه

با وجود مشكلاتی كه در زمینه حق پخش به وجود آمده و مشكلاتی كه برخی از تیم ها از جمله ملوان پیدا كرده اند سعی خواهیم كرد بازی ها را برگزار كنیم.

به گزارش نما، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات با اعلام این مطلب گفت: نه تنها باشگاه ملوان بلکه بیشتر باشگاه ها به خاطر پخش نشدن بازی ها متضرر می شوند. توجه داشته باشید بیشتر حق پخش به باشگاه ها می رسد و سهم فدراسیون فوتبال و هم چنین سازمان لیگ برتر از حق پخش ناچیز است. فدارسیون فوتبال ایستادگی اش به خاطر حق و حقوق باشگاه ها است نه خودش. از سویی اگر شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد یقین بدانید تا دو سه ماه آتی که قرار است سهمیه کشورها برای فصل 2016 مشخص شود سهمیه ایران کاهش خواهد یافت چون یکی از الزامات لیگ حرفه ای درآمدزایی است که ما هم اکنون از آن بی بهره هستیم.

رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که مبلغ پیشنهادی فدراسیون فوتبال به سازمان صدا وسیما چه قدر بوده که این سازمان راضی به پذیرش آن نیست، گفت: در همه ممالک حق پخش دست کم دو برابر تبلیغات محیطی است و ما در حالی که 60 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی قرارداد بسته ایم تنها 40 میلیارد تومان برای حق پخش به سازمان صدا و سیما پیشنهاد داده ایم که این کمتر از تبلیغات محیطی است و می تواند در فوتبال حرفه ای تازگی داشته باشد! با این حال سازمان صدا و سیما این را نمی پذیرد در حالی که ارقام اعلام شده در مورد درآمد تلویزیون از تبلیغات فوتبالی نزدیک به 270 میلیارد تومان است.

۱۳۹۳/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...