نسخه چاپی

هشدار سازمان مدیریت بحران به پایتخت‌نشینان: مراقب شكستن درختان و سقوط اجسام باشید

عکس خبري -هشدار سازمان مديريت بحران به پايتخت‌نشينان: مراقب شکستن درختان و سقوط اجسام باشيد

سازمان مدیریت بحران شهر تهران به دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در عصر امروز- شنبه ۳۱ اردیبهشت- به شهروندان هشدار داد تا مراقب سقوط اجسام و شكستن درختان باشند.

به گزارش نما، اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای به دلیل وزش ﺑﺎد ﺷﺪﯾﺪ و ﮔﺎﻫﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺪﯾﺪ در بعد از ظهر امروز - شنبه ۳۱اردیبهشت- هشدار (سطح نارنجی) صادر کرد. در همین راستا پدرام قودجانی رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز نسبت به ﺷﮑﺴﺘﻦ درﺧﺘﺎن ﻓﺮﺳﻮده، آﺳﯿﺐ ﺑﻪ ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻣﻮﻗﺖ، ﺳﻘﻮط اﺟﺴﺎم، ﻧﻔﻮذ و ﮔﺴﺘﺮش ﮔﺮدوﻏﺒﺎر اﻧﺘﻘﺎﻟﯽ ﻏﺮﺑﯽ و همچنین اﺣﺘﻤﺎل ﺗﺎﺧﯿﺮ در ﭘﺮوازﻫﺎ به دلیل وزش شدید باد هشدار داد.

او در این رابطه توضیح داد: ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﮐﺮدن ﭘﻮﺷﺶ ﮔﻠﺨﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ و ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻣﻮﻗﺖ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ، پرهیز از ﭘﺎرک ﺧﻮدرو در ﮐﻨﺎر درﺧﺘﺎن ﻓﺮﺳﻮده و ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن‌های ﻧﯿﻤﻪ ﮐﺎره، ﺗﺮدد نکردن در ﮐﻨﺎر ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻧﯿﻤﻪ ﺗﻤﺎم، ﭘﺮﻫﯿﺰ از ﭘﺮواز ﺑﺎ ﮔﻼﯾﺪر و ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﻫﺎی ﺳﺒﮏ باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

براساس گفته قودجانی«بهتر است شهروندان از ﻗﺮار ﮔﺮفتن ﮐﻮدﮐﺎن، ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و اﻓﺮاد دارای بیماری‌های ﺗﻨﻔﺴﯽ در ﻓﻀﺎی ﺑﺎز و از ﺳﻔﺮﻫﺎی ﻏﯿﺮ ﺿﺮوری پرهیز کنند.»

۱۴۰۱/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...