نسخه چاپی

آماده‌باش اورژانس در تاسوعا و عاشورا

مأموران اورژانس تهران فردا و پس ‌فردا به مناسبت مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش كامل در ۱۰۰ نقطه پرتردد شهر تهران مستقر می‌شوند تا به عزاداران حسینی در صورت لزوم خدمت‌رسانی كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

وی گفت: در این روزها ۱۰۰ آمبولانس در ۱۰۰ نقطه پرتردد شهر تهران مستقر می شود و آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی خواهند بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با تأکید بر اینکه بیش از ۱۴۰ پایگاه اورژانس نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: موتورآمبولانس‌های اورژانس با استقرار در پایگاه‌ها در حالت آماده باش برای ارائه خدمت به هموطنان عزادار هستند.

وی با اشاره به حضور ۴ دستگاه اتوبوس‌آمبولانس در چهار نقطه شهر تهران گفت: در روز تاسوعا از آغاز مراسم و تا زمان پایان مراسم، تکنسین‌های اورژانس در آماده‌باش کامل قرار دارند.

عباسی با بیان اینکه در روز عاشورا نیز از صبح زود نیروهای اورژانس در محل‌های تعیین‌شده مستقر خواهند بود گفت: همه خدمات ارائه‌شده در این دو روز رایگان بوده و هموطنان می‌توانند به نزدیک‌ترین پایگاه مستقر در محله خود مراجعه و خدمات اورژانسی دریافت کنند.

۱۳۹۳/۸/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...