نسخه چاپی

۱۱۰۱ نفر در تصادفات رانندگی نوروز جان خود را از دست دادند

عکس خبري -???? نفر در تصادفات رانندگي نوروز جان خود را از دست دادند

رئیس سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: در تصادفات نوروز سال ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، هزار و صدو یك نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت كردند.

به گزارش نما، مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کمترین آمار تلفات تصادفات رانندگی مربوط به اردبیل با ۴ مورد فوتی بوده است؛ همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۱۸۹ نفر بر اثر تصادفات، دچار مصدومیت شدند.

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در تعطیلات نوروز امسال، استان‌های سیستان و بلوچستان با ۱۱۷، فارس با ۱۰۴ و کرمان با ۹۶ بیشترین و استان‌های اردبیل با چهار، چهارمحال و بختیاری با شش و قزوین با ۱۱ فوتی کمترین آمار کشته‌های تصادفات را داشته اند.

آنطور که سازمان پزشکی قانونی اعلام کرده است، بیشترین آمار کشته‌های حوادث رانندگی نوروز سال جاری در روز جمعه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت ۸۰ فوتی وکمترین آن با ۲۵ فوتی در روز ۱۴ فروردین ثبت شده است.

مقایسه آمار اولیه تلفات تصادفات نوروز امسال با آمار اولیه سال گذشته بر اساس میانگین روزانه نشان می‌دهد که در نوروز امسال به طور میانگین روزانه ۵۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند؛ در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل، روزانه ۴۹ نفر ثبت شده بود.که تعداد کشته‌های تصادفات در نوروز امسال با رشد ۱۱.۹ درصدی مواجه بوده است.

سردار هادیانفر دیروز اعلام کرده بود که براساس تازه‌ترین آمار ۸۳۸ نفر در حوادث رانندگی ایام نوروز جان خود را از دست دادند و این آمار در مقایسه با سال قبل ۲۲۳ نفر یا به عبارتی ۲۱ درصد کمتر شده است.

۱۴۰۱/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...