نسخه چاپی

9 هزار شاكی در انتظار محاكمه مدیران سابق شركت تعاونی مسكن اداره برق

سرانجام با گذشت بیش از ده سال؛ مدیران سابق شركت تعاونی مسكن اداره برق، با بیش از 9 هزار شاكی، به زودی در شعبه 76 دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، اوایل مهرماه سال 1392 برگزاری دادگاه متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز شد، البته رسیدگی قضایی به این پرونده از سال 1382 در دستور كار سيستم قضايی قرار گرفت.

پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری مدیران سابق این شرکت از حدود 8 هزار نفر به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است.

در این زمینه پرونده‌های مختلفی در دادسراهای ناحیه 6، 12، امور اقتصادی تهران و دادسرای هشتگرد مطرح شده بود که با توجه به حجم و کثرت شکات و مالباختگان وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری و کلیه پرونده‌ها تجمیع و به شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران ارجاع شد.

در سال گذشته بیش از 25 جلسه دادگاه تشکیل شد و قاضی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام کرد که دفاعیات از تمامی متهمان اخذ شده است، این در حالی است که رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق از 18 آبان ماه امسال آغاز می‌شود.

۱۳۹۳/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...