نسخه چاپی

قتل شبه‌عمد در پرونده مرگ راننده تاكسی

عکس خبري -قتل شبه‌عمد در پرونده مرگ راننده تاکسي

مرد جوانی كه در یك درگیری خیابانی باعث مرگ یك راننده تاكسی شده بود به اتهام قتل شبه‌عمد به‌زودی محاكمه خواهد شد.

به‌ گزارش نما، مدتی قبل گزارش درگیری و مرگ یک راننده تاکسی به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران به محل رسیدند یکی از شاهدان حادثه گفت: زن و مردی که سرنشین یک خودروی دیگر بودند با یک راننده تاکسی درگیر شدند و او را زدند اما یکباره راننده روی زمین افتاد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این خصوص آغاز و زوج جوان بازداشت شدند.پلیس راهوری که در آن درگیری شاهد ماجرا بود گفت: من شاهد درگیری راننده تاکسی و مرد جوان بودم. درگیری میان آنها به‌خاطر ترافیک شدید شروع شد. دعوا بالا گرفت و راننده خودرو چند ضربه به سر و صورت راننده تاکسی زد. اما درگیری با وساطت مردم تمام شد. راننده تاکسی به‌سمت ماشینش می‌رفت که روی زمین افتاد او را به بیمارستان بردند اما جان باخت.
در حالی که فرضیه ارتباط داشتن مرگ راننده تاکسی با ضربه‌ای که مرد جوان به سر و صورت او زده قوت گرفته بود کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را گرفتگی عروق کرونری قلب وی اعلام کردند.

کارشناسان در گزارشی اعلام کردند عروق کرونری قلب قربانی از قبل گرفتگی شدید داشته که بر اثر استرس دچار پرخونی و ایست قلبی شده است.

با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی متهم تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من به‌همراه همسرم سوار بر پراید از میدان آزادی عبور می‌کردیم که راننده تاکسی از پشت سر شروع به بوق زدن کرد. من به او گفتم ترافیک است و بی‌دلیل بوق نزند. اما پیاده شد و به‌سمت من آمد و داد و فریاد و فحاشی کرد. من گفتم در این ترافیک کجا بروم! من هم عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم. مردم دخالت کردند و درگیری تمام شد. چند دقیقه بعد بار دیگر در ترافیک راننده تاکسی شروع به داد و فریاد کرد.

من خیلی عصبانی شدم با این حال همسرم مانع از پیاده شدن من شد. اما مرد راننده به سمت ماشین من آمد مردم هم سعی کردند جلوی او را بگیرند که موفق نشدند. راننده ضربه‌ای به من زد و من هم دو ضربه به صورتش زدم و دعوا با وساطت مأمور پلیس راهور و شاهدان تمام شد. راننده تاکسی به‌سمت ماشینش می‌رفت که یکباره روی زمین افتاد و سرش با زمین برخورد کرد. من اصلاً ضربه‌ای به او نزدم.

متهم در پاسخ به این سؤال که آیا از بیماری مقتول با خبر بوده است گفت: من از بیماری او خبر نداشتم و اصلاً او را نمی‌شناختم و فقط ضربه‌ای به صورتش زدم.در این پرونده دو فرزند مقتول که در خارج از کشور هستند شکایت خود را مطرح کرده و خواستار قصاص شدند اما کیفر خواست پرونده با توجه به شواهد و مدارک و اظهارات متهم با اتهام قتل شبه‌عمد صادر شد تا وی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.
منبع: روزنامه ایران

۱۴۰۰/۹/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...