نسخه چاپی

افزایش درگیری‌ در قدس اشغالی

عکس خبري -افزايش درگيري‌ در قدس اشغالي

درگیری‌ها و اوضاع متشنج قدس اشغالی همچنان ادامه دارد و خبرها از شهادت یك فلسطینی و زخمی شدن چندین نفر دیگر در این درگیری‌ها حكایت دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، درگیری‌ها در قدس اشغالی در خلال شبانه‌روز گذشته ادامه یافت و دهها نفر از اهالی قدس در این درگیری‌ها زخمی شدند.

«محمد الصادق» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی قدس در گفت‌وگویی ویژه با وبگاه خبری «الرساله» فلسطین، گفت: درگیری‌ها در منطقه‌های مختلف قدس ادامه داشته است اما مرکز این درگیری‌ها در اردوگاه «شعفاط» بوده و تا ساعات پایانی جمعه (دیروز) ادامه داشته و حتی یک لحظه آرام نشده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر برای متفرق کردن معترضان فلسطینی از گلوله پلاستیکی، گاز اشک آور و بمب صوتی استفاده کرده است و در مقابل جوانان فلسطینی فقط با سنگ و موتولف پاسخ داده‌اند. ده‌ها نفر از اهالی قدس دچار حالت خفگی ناشی از استنشاق گاز و دهها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بنابر این گزارش رژیم صهیونیستی اجازه ورود تیم‌های امدادی دراین منطقه را نمی‌دهد و فقط یکی از اعضای هلال احمر برای امدادرسانی به تمام مناطق قدس در حال فعالیت است.

از سوی دیگر شهر «کفرکنا» واقع در الجلیل (شمال سرزمین‌ اشغالی) پس از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی در ساعت‌های اولیه صبح امروز متشنج شده است.

«خیر الدین رؤوف لطفی حمدان» 22 ساله مورد هدف گلوله پلیس رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده است زمانی که قصد بازداشت این جوان را داشته با مقاومت او روبه‌رو شده و مجبور به شلیک گلوله شده است.

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...