نسخه چاپی

هراس نفتالی بنت از شروع دور جدید درگیری با حماس در نوار غزه

عکس خبري -هراس نفتالي بنت از شروع دور جديد درگيري با حماس در نوار غزه

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام كردند كه رویدادهای در حال وقوع در محله شیخ جراح ممكن است به دور دیگری از تنش با حماس در نوار غزه منجر شود.

به گزارش نمابه نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌ترسد حوادث شیخ جراح به شروع دور دیگری از تنش با غزه منجر شود.

یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی که نفتالی بنت را در سفر به بحرین همراهی می‌کند، گفت: رویدادهای در حال وقوع در محله شیخ جراح ممکن است به دور دیگری از تنش با حماس در نوار غزه منجر شود.
این منابع اعلام کردند: یک ترس واقعی وجود دارد که حوادث شیخ جراح باعث شعله‌ور شدن اوضاع منطقه شود.

این منبع که بسیاری معتقدند در حقیقت خود نفتالی بنت است خواستار پرهیز اعضای کنیست از اقدامات تحریک‌آمیز و لزوم جلوگیری از تشدید تنش در قدس شد.

گفتنی است ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست یکشنبه شب با حمایت نظامیان اشغالگر به فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی حمله کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های یکشنبه شب فلسطینیان با نظامیان و شهرک‌نشینان اسرائیلی، ۳۱ فلسطینی زخمی شدند. ۱۲ فلسطینی هم در جریان این درگیری‌ها توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

ده‌ها خانواده در محله شیخ جراح همچنان با تهدید پاکسازی قومی و آوارگی اجباری از خانه‌های خود در راستای پروژه‌های مربوط به شهرک سازی مواجه هستند، چرا که شهرک‌نشینان همچنان به حملات خود به این محله ادامه می‌دهند و مقامات صهیونیست اقدامات خودسرانه خود را با هدف جابجایی این شهروندان فلسطینی تشدید بخشیده‌اند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...