نسخه چاپی

نظری جویباری:

قلعه نویی نیاز به التیماتوم ندارد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «تغییرات در كادر فنی یك درصد هم به ذهن افشارزاده و صاحب پناه نیامده است.»

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی نظری جویباری درباره اینکه آبی پوشان در ۷ بازی اخیر فقط ۶ امتیاز کسب کرده اند اظهار داشت: «اگر فقط به نتایج ۷ هفته اخیر نگاه کنیم از روند نتایج بازی راضی نیستیم اما در مجموع شرایط خوبی داریم. استقلال همین حالا با صدر جدول فقط ۴ امتیاز تفاوت دارد و این اختلاف فاحش نیست. در همین بازی با تراکتورسازی هم می توانستیم برنده باشیم اما در نهایت یک امتیاز کسب کردیم. هر چند که کسب مساوی در تبریز هم نتیجه بدی نمی تواند باشد.»

وی درباره اینکه گفته می شود مدیریت باشگاه استقلال به قلعه نویی به صورت محرمانه اولیتماتوم داده و اینکه اگر آبی پوشان در دربی شکست بخورند احتمال تغییرات در کادر فنی وجود دارد گفت: «من چنین چیزی را نشنیده ام و صحبتی هم در این باره نشده است. به طور حتم برای بازی پرسپولیس که مورد توجه هواداران قرار دارد برنامه ریزی ویژه ای خواهیم داشت. با توجه به شرایط جدول اگر دربی را ببریم برای شروع فصل دوم در رده دوم و سوم قرار می گیریم و امیدوارم در دور برگشت بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و در حالیکه در آسیا حضور نداریم می توانیم فصل را خوب تمام کنیم.»

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: «فراموش نکنید استقلال هشتم و دهم نیست که بخواهیم فکری برای تغییر مربیان بکنیم و تغییرات در کادر فنی یک درصد هم به ذهن افشارزاده و صاحب پناه نیامده است. در واقع باشگاه هیچ گونه اولتیماتوم محرمانه ای به قلعه نویی نداده است.»

نظری درباره اینکه گفته می شود پرونده سفر استقلال به آمریکا در تعطیلات ۵۰ روزه دوباره به گردش درآمده است خاطرنشان کرد: «این موضوع صحت دارد. ما همچنان پیگیر سفر به آمریکا هستیم. امیدوارم بتوانیم در آن زمان راهی این کشور شویم.»

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...