نسخه چاپی

مدیرعامل استقلال: هواداران به لیست های فضای مجازی توجه نكنند/ با تمدیدی ها و ورودی ها در حال مذاكره ایم

عکس خبري -مديرعامل استقلال: هواداران به ليست هاي فضاي مجازي توجه نکنند/ با تمديدي ها و ورودي ها در حال مذاکره ايم

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز هیات مدیره و وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه كرد.


به گزارش نما، احمد مددی در خصوص جلسه هیئت مدیره امروز آبی‌های پایتخت، گفت: امروز جلسه هیئت مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.

وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با شکلی قدرتمند تمریناتمان را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آتی آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال در پایان افزود: من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیات مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.
منبع: سایت باشگاه استقلال

۱۴۰۰/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...