نسخه چاپی

آخرین وضعیت جسمانی خواننده پاپ

عکس خبري -آخرين وضعيت جسماني خواننده پاپ

سرپرست اركستر كنسرت‌های مرتضی پاشایی از بهبودی نسبی این خواننده موسیقی پاپ طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش نما، پیمان عیسی‌زاده درباره وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی که این روزها در بیمارستان بستری است، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته حال این خواننده وضعیت خوبی نداشت و التهابات ناشی از رادیو تراپی موجب شده بود که این هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نباشد.

وی گفت: خوشبختانه بعد از پایان دوره رادیوتراپی و کم شدن التهابات ناشی از این مرحله درمانی امروز وضعیت جسمانی این خواننده در وضعیت ثابتی قرار گرفته و تمامی علائم از حالت متغیر خود خارج شده و هم اکنون این خواننده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت درمان تیم پزشکی قرار دارد.

عیسی زاده توضیح داد: از تمامی مردم و علاقه مندان موسیقی می خواهم در این شب‌های عزیز برای این خواننده پر طرفدار و محجوب موسیقی دعا کنند که هرچه زودتر شفا پیدا کند و بار دیگر روی صحنه برای مردم برنامه اجرا کند. البته لازم است در این مدت از تمامی خوانندگان و هنرمندانی که با حضور در بیمارستان از مرتضی پاشایی عیادت کردند، بی نهایت سپاسگذاریم.

سرپرست ارکستر کنسرت های پاشایی در پایان گفت: مردم شریف هم در این مدت با ارسال پیامک و تماس های پی در پی خود پیگیر درمان این خواننده بودند که جا دارد از آنها به خاطر این همه لطف تشکر کنم و از آنها بخواهم برای بهبود نظم و ترتیب موجود در بیمارستان از طریق رسانه ها جویای احوال این خواننده باشند.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...