نسخه چاپی

جعل امضای استیلی در باشگاه پرسپولیس!

عکس خبري -جعل امضاي استيلي در باشگاه پرسپوليس!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اعلام اینكه در زمانی كه رئیس كمیته پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس بوده امضای وی جعل شده اعلام كرد به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس رفته است.

به گزارش نما به نقل از وبسایت رسمی راه آهن، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن، در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری کار در باشگاه پرسپولیس داشتم که به دلیل آن به محل باشگاه‌ آمدم و البته احمدرضا عابدزاده هم به دلیل مشکلات مالیاتی که داشت به باشگاه آمده بود تا مشکلات مالیاتی‌اش حل شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود امضای استیلی زمانی که رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بوده جعل شده و زیر برگه 90 میلیون تومانی امضاء شده که به موجب آن باشگاه پرسپولیس مجبور به پرداخت آن شده، ادامه داد:‌ یکسری جعل امضاء صورت گرفته آن هم برای زمانی که ما در کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بودیم و من آنجا مدیرعامل بودم که این اتفاق رخ داده و پیگیر این مسئله هستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه کسی این جعل امضاء را انجام داده،‌ اظهار داشت:‌ نمی‌دانیم اما پیگیر این مسئله هستیم تا مشخص شود که این کار چگونه صورت گرفته است. البته گویا آن مطالبه 90 میلیونی را به باشگاه آورده‌اند اما اینکه پرداخت شده یا نه را نمی‌دانم. البته این مطالبه برای شرکت بیمه آقای دایی بوده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود نقش حمید استیلی در پشت پرده پرسپولیس پررنگ‌تر از مسئولان کنونی این باشگاه است، گفت:‌ اصلاً چنین چیزی نیست و آرزوی من موفقیت پرسپولیس است و همیشه هم این آرزو را دارم به هر حال دوستان من در پرسپولیس هستند و من خودم را مدیون این تیم می‌دانم. عبدی، درخشان، باقری و خوردبین کسانی هستند که در پرسپولیس هستند و من با آنها در ارتباط هستم. آن دو سالی هم که من در پرسپولیس نبودم و در کمیته پیشکسوتان فعالیت می‌کردم همیشه ارتباطم را حفظ کردم اما الآن از لحاظ فنی و کاری فقط در باشگاه راه‌آهن مشغولم و آنقدر هم کار راه‌آهن زیاد است که به هیچ کار دیگری نمی‌رسیم چرا که هم باید در مسائل مدیریتی کار کنم و هم مسائل فنی و به هیچ کار دیگری نمی‌رسیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا این روزها حاشیه‌های زیادی در تیم وجود دارد، افزود: به نظر من پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و آن آرامش می‌تواند به تیم کمک کند چرا که بازی دربی هم در پیش است .درخشان برای پرسپولیس زحمات زیادی می‌کشد و او تجربه لازم برای کار را دارد و پرسپولیس را نسبت به قبل بهتر کرده است و در نیم‌فصل با جایگزینی چند بازیکن قطعاً شرایط این تیم بهتر خواهد شد چرا که پرسپولیس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد و قرار است این تیم بازی کند و هر چیزی به تمرکز و آرامش نیاز دارد.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...