نسخه چاپی

داعش آموزش جدول ضرب را ممنوع كرد!

عکس خبري -داعش آموزش جدول ضرب را ممنوع کرد!

هر گونه علم و آگاهی مختص خالق است و به همین دلیل حتی نباید جدول ضرب نیز آموزش داده شود!

به گزارش نما به نقل از دیلی میل (dailymail): گروه تروریستی داعش اغلب مدارس شهرها و روستاهای استان دیر الزور در سوریه را به بهانه وجود کفر در برنامه های درسی تعلطیل کرد.



بر پایه این گزارش، تروریست های داعش اعلام کرده اند که در مناطقی که تحت کنترل آنهاست، به هیچ وجه نباید علوم شرک آمیز تدریس شود. آنها چندی پیش نیز با حذف شیمی و فیزیک از کتب درسی مدارس اعلام کرده بودند که مطالب شیمی و فیزیک در تضاد با آموزه های اسلامی قرار دارد.



داعش اعلام کرده است که این تعطیلی تا زمان تهیه کتب تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت. گروهک تروریستی داعش عصر چهارشنبه گذشته با شماری از مدیران در یکی از مدارس جلسه ای برگزار کرد و تصمیم خود جهت تبدیل کتب درسی را به آنها اعلام کرد. داعش همچنین به مدیران مدارس اعلام کرد که از این پس معلمان مدرسه می بایست در یک دروه یک ماهه شرکت کنند و همزمان با آماده شدن کتب تحصیلی جدید، تدریس در مدارس را آغاز نمایند.



ابو حسین الدیری، یک فعال سوری اعلام کرد: داعشی‌ها تاکید کرده‌اند که فقط دین را تدریس خواهند کرد. منطق آن‌ها این است که هر گونه علم و آگاهی مختص خالق است و به همین دلیل حتی نباید جدول ضرب نیز آموزش داده شود!



در اعتراض به تصمیم داعش، تعدادی از والدین اعتراض خود را نسبت به این قضیه اعلام کردند و بسیاری از کودکان نیز شعار "ما مدرسه میخواهیم" سر دادند.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...