نسخه چاپی

ردپای صهیونیست‌ در محرومیت والیبال ایران

رئیس فدراسیون والیبال گفت: رد پای لابی‌های صهیونیستی در اتفاقات اخیر والیبال جهان مشخص است و دشمنان نظام می‌خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی درمورد گرفتن میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ایران و دادن آن به آرژانتین اظهار داشت: وقتی می‌خواهند از یک کار غیرورزشی سواستفاده کنند اینگونه می‌شود. یک اتفاقی رخ داده که هیچ ربطی به ورزش ندارد و برخی‌ها که چندین سال است علیه کشورمان کار می‌کنند همین را بهانه کرده‌اند تا فشار به جمهوری اسلامی ایران بیاورند؛ باید با تدبیر این موضوع را حل کنیم.

وی ادامه داد: برخی کشورهای فشار می‌آورند که ایران تحت فشار اقدامی انجام دهد که ربطی به سایر کشورها ندارد. می‌خواهند به فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک فشار بیاورند تا دیگر به ایران میزبان ندهند تا هرچه آنها می‌خواهند ما انجام دهیم و به گونه‌ای می‌خواهند گروکشی کنند.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به وجود رد پای لابی‌های صهیونیستی در این ماجراها، خاطرنشان کرد: چندین سال است دشمنان علیه ایران فعالیت می‌کنند. استکبار جهانی سال‌ها است علیه جمهوری اسلامی کار می‌کند و حالا والیبال خاری شده در چشم آنها؛ چون نمی‌توانند موفقیت‌های جوانان شایسته این مرز و بوم را سانسور کنند ناراحت می‌شوند و دنبال بهانه می‌گردند تا مانع رشد آن شوند، چراکه والیبال می‌شود بلندگوی نظام جمهوری اسلامی. متاسفانه با نام حقوق بشر بهانه پیدا می‌کنند تا به ایران ضربه بزنند.

داورزنی گفت: والیبال اینقدر بزرگ شده که دشمنان تلاش می‌کنند آن را نابود کنند. می‌خواهند فشار بیاورند تا ایران تحت فشار آنها دست به کارهایی بزند. بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را هم می‌توانیم با تدبیر دولت حل کنیم.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...