نسخه چاپی

آمادگی بسیج اساتید كشور برای كمك به صداوسیما درعرصه گفتمان سازی

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها با صدور نامه‌ای خطاب به سرافراز رئیس صدا و سیما آمادگی بسیج اساتید كشور را برای همیاری در عرصه گفتمان‌سازی و مشاوره‌های راهبردی اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها با صدور نامه‌ای خطاب به سرافراز رئیس صدا و سیما آمادگی بسیج اساتید کشور را برای همیاری در عرصه گفتمان‌سازی و مشاوره‌های راهبردی اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد سرافراز
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم

احتراما، بدینوسیله از سوی خود و سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی کشور کسب افتخار حکم از محضر ولی امر مسلمین جهان و انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت ریاست رسانه ملی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی، مؤمن، متعهد و دانشگاهی با تجارب گرانبها در عرصه دانشگاه و رسانه به سکانداری صدا و سیما بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش توسعه‌ای فراگیر، کیفی‌گرایی و ایجاد فضای امیدبخش است.

سازمان بسیج اساتیدکشور با برخورداری از حدود چهل هزار استاد در سطح کشور آمادگی هرگونه همیاری در حوزه‌های مختلف گفتمان سازی و مشاوره‌های راهبردی را با جنابعالی دارد.

از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای جنابعالی مزید توفیقات در جهت رشد و شکوفایی رسانه ملی را مسئلت دارم.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...