نسخه چاپی

عالم پاكستانی: داعش هیچ ربطی به اسلام ندارد

كشورهای اسلامی باید برای حفظ نام و عزت اسلام، با وحدت و همدلی برای مبارزه با داعش چاره اندیشی و همكاری كنند.

به گزارش نما، عالم پاکستانی و امام جماعت 'انجمن جعفریه پاکستانی های شهر آتن' گفت: گروه تروریستی داعش نه تنها هیچ ارتباطی با تعلیمات عالیه اسلام و قرآن کریم ندارد ، بلکه با اقدامات جنایتکارانه خود که با نام اسلام صورت می گیرد، دین حنیف را در چشم جهانیان بدنام می کند.



' محمد عباس' در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا افزود: انتظاری به مبارزه جدی کشورهایی که خود این گروه تروریستی را به وجود آورده و تغذیه می کنند، با این گروه وجود ندارد و کشورهای اسلامی باید برای حفظ نام و عزت اسلام، با وحدت و همدلی برای مبارزه با داعش چاره اندیشی و همکاری کنند.



وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بر اساس آموزه های قرآن کریم و با الهام از قیام امام حسین (ع) به پیروزی رسید، گفت: قیام امام خمینی (ره) بر علیه نظام سلطه و ستم شاهی ایران، با هدف رهایی ملت ایران و مسلمانان جهان از قیود استعمار و در واقع احیای عزت و اعتبار اسلام و جهان اسلام صورت گرفت.



عباس با اشاره به روند اوضاع در جهان اسلام و تاثیر عمیق معنوی انقلاب اسلامی بر این روند و ایجاد ایده استقلال طلبی در میان تعدادی از کشورهای جهان اسلام، افزود: بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است و پویایی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در صحنه های بین المللی را نشان می دهد.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...