نسخه چاپی

روایت سی ان ان از ژنرال سلیمانی

شبكه سی‌ان‌ان با اشاره به اینكه سردار قاسم سلیمانی برای آمریكایی‌ها مردی اسرارآمیز از كشوری رقیب است، تاكید كرد از نگاه تحلیلگران آمریكایی این ژنرال ایرانی استراتژیستی عملگراست.

به گزارش نما به نقل از فارس، تلویزیون سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و پیروزی اخیر نیروهای ارتش عراقی و گروه‌های مردمی تاکید کرد که این پیروزی و عکس‌های منتشر شده از سردار ایرانی نشان دهنده نقش فزاینده ایران در عراق است.

سی‌ان‌ان افزود: گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده از سردار سلیمانی در نبرد با داعش تصویر اسطوره‌‌ای از وی را تقویت کرده است.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی با اشاره به اینکه کار آمریکا در عراق برای مبارزه با تروریسم پس از خروج از این کشور دشوار شده است تصریح کرد که نقش سلیمانی در عراق و سوریه باعث شده تا وی برای واشنگتن اهمیت پیدا کند.

گزارشگر تلویزیون سی‌ان‌ان در این باره افزود: واشنگتن تا الان در مورد نقش سلیمانی در عراق ساکت بوده اما این نشان می‌دهد که اگر آمریکا روابط خود با ایران را بهبود ببخشد می‌تواند از چه منافعی بهره‌مند شود.

این شبکه در ادامه با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی برای آمریکایی‌ها مردی اسرار آمیز از کشوری رقیب است، تاکید کرد که از نگاه تحلیلگران آمریکایی این ژنرال ایرانی استراتژیستی عملگراست.

۱۳۹۳/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...