نسخه چاپی

خاطره دیدار با شهید سلیمانی از زبان حسین‌علی شهریاری

خاطره ديدار با شهيد سليماني از زبان حسين‌علي شهرياري

حسین‌علی شهریاری رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در برابر دوربین مستند «پورسینا» قرار گرفت.

به گزارش نما  به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه مستند «پورسینا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم‌زاده در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با پرداخت به زندگی شخصی و حرفه‌ای مفاخر پزشکی زنده ایران به سفارش شبکه یک سیما مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد.

این مستند که قرار است در هر قسمت، زندگی یک پزشک را در سه مقطع کودکی، جوانی و حال حاضر در ۲ بخش پیش و پس از انقلاب به تصویر بکشد؛ در یکی از قسمت‌های خود به زندگی حسین‌علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پرداخته است.

شهریاری در این مستند از دوران پزشکی قبل و بعد از انقلاب و چالش‌های پیش روی پزشکی در ایران و همچنین خاطره دیدار با شهید سردار سلیمانی سخن گفته است.

شهریاری که برنده جایزه ابن‌سینا از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۸۸ است، در این مستند از پیشرفت‌های پزشکی و برتری‌های تولید داروی ایران در سال‌های اخیر نیز گفته است.

تصویربرداری از زندگی حسین علی شهریاری در ۲ بخش تهران و زاهدان صورت گرفته است. در بخش زاهدان شهریاری از فعالیت‌های احداثی در حوزه پزشکی و همچنین پیشرفت‌های علمی در استان سیستان و بلوچستان در برابر دوربین «پورسینا» سخن گفته است.

«پورسینا» با هدف معرفی اساتید و مفاخر پزشکی، تلاش می‌کند دستاوردهای علمی و پزشکی ایران را در طول ۵ دهه اخیر به تصویر بکشد و زمینه الگوسازی در این حوزه را فراهم آورد.

مجموعه مستند «پورسینا» هم اکنون مراحل تولید و ضبط خود را می‌گذراند و قرار است پس از اتمام تصویربرداری از ۱۳ پزشک از مفاخر پزشکی ایران، طی سال جاری از شبکه یک سیما پخش شود.

مهر

۱۴۰۰/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...