نسخه چاپی

دایی كوتاه نمی آید!

عکس خبري -دايي کوتاه نمي آيد!

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یكی به من بگوید در این همه سال چرا محمد مایلی‌كهن با من خصومت دارد؟!

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره به زندان رفتن محمد مایلی‌کهن گفت: من بحثی دراین باره ندارم و قانون همه چیز را مشخص می‌کند. من پیش از این یکبار از شکایتم گذشت کردم آن هم زمانی بود که او به جای من سرمربی تیم ملی شد و او به همین دلیل نمی‌توانست فعالیت کند که من گذشت کردم دفعه بعدی محکوم شد که آن را به جزای نقدی تبدیل کردند و آن را خرید.

وی ادامه داد: مطمئنا مردم هم از این وضعیت خسته شدند و من و خانواده‌ام هم از این وضعیت خسته شده بودیم و دادگاه حقانیت را مشخص کرد و متاسفانه هنوز که هنوز است آقایان میگویند سر صحبت‌هایمان هستیم و برای من سوال است که در این مملکت صحت و سقم حرف‌ها را چه کسی مشخص می‌کند؟ البته دادگاه تجدیدنظر هم او را محکوم کرد و نتوانست یکی از حرف‌هایش را که در رسانه‌ها علیه من زده بود ثابت کند. سوالی که من دارم که برای خودم هم سوال است و دیروز از جلالی هم پرسیدم این بود که یک نفر به من بگوید او چه خصومتی با من دارد؟ چه چیزی است که در این چند سال به پای من می‌پیچد؟ شاید بدانم و بفهمم که منبع و منشا این مسائل کجاست. به پیر و پیغمبر نمی‌دانم چرا او با من مشکل دارد!

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها انتظار داشتند او از شرایط به وجود آمده گذشت کند تصریح کرد: من احترام خاصی برای همه قائلم ولی این همه مصاحبه‌ای که ایشان علیه من کرده یکی را هم نتوانست ثابت کند. من از همه همکاران خوبم یک سوال دارم. موقعی که این همه ایشان علیه من صحبت کرد چرا یک نفر مصاحبه نکرد و از او نخواست علیه من صحبت نکند؟ او این همه درباره خودم و خانواده‌ام حرف زد پس چرا آن زمان کسی صحبت نکرد؟ این در حالی است که متاسفانه هیچ کدام از همکاران من این کار را نکردند و شاید به ندرت کسی این حرف‌ها را زد اما الان این حق طبیعی من و خانواده‌ام است که کسی که هنوز اظهار ندامت نکرده براساس قانون با او رفتار شود.

دایی درباره اینکه مردم انتظار داشتند او باز هم گذشت کند خاطرنشان کرد: اگر کسی اظهار ندامت کند ما می‌توانیم گذشت کنیم اما وقتی آقایان هنوز روی حرف‌های بی‌پایه و اساسشان هستند چرا باید رضایت بدهم؟ تا بیایند روی حرف‌های بی‌اساسشان باقی بمانند؟

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید پس از پایان این چهار ماه محکومیت مایلی‌کهن دیگر علیه شما مصاحبه نخواهد کرد افزود: آن زمان دیگر عالم و آدم و زمین و زمان می‌فهمند که او منافع دیگری را دنبال می‌کند و مطمئنا اگر دوباره صحبت‌هایش را تکرار کند قانون تصمیم دیگری درباره او خواهد گرفت.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص نظر عده ای از همبازیان سابق وی مبنی بر اینکه روز سیاه فوتبال با زندان رفتن مایلی کهن رقم خورده تصریح کرد: نظر آنها محترم است و نظرشان را گفته‌اند اما به نظرم آنها نمی توانند خودشان را جای من بگذارند آنها باید خودشان را جای من بگذارند و این همه تهمت و توهین بشنوند. فکر می‌کنم بیشتر از 15 سال است که او چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند و از جام جهانی 2006 این صحبت‌ها شدت پیدا کرد و خدا را شاکرم که در این سه بار که بحث ما به دادگاه کشیده او یکبار هم تبرئه نشده و اگر یکبار تبرئه می‌شد مردم می‌فهمیدند که حداقل یک درصد حق با اوست اما نمی‌شود ما دهانمان را باز کنیم و هر چه دلمان خواست بگوییم. بگویید کدام معلم یا مربی را دیده‌اید که چنین رفتاری کرده باشد؟ کدام مربی یا معلمی را دیدید که شاگردش موفق شده و پیشرفت کرده اما به آن افتخار نکرده باشد؟ یک مربی وقتی شاگردش موفق می‌شود به آن افتخار می‌کند اما من هرچقدر موفق‌تر شدم معلم من بدتر با من سر ناسازگاری گذاشت و هزار حرف و حدیث پیش آورد که خدا را شکر می‌کنم که حرف‌هایی که زد همه مردم دیدند که بی‌پایه و اساس بوده است.

وی ادامه داد: موقعی که او لباس رفتگران عزیزمان را پوشید و به انزلی رفت همین شما خبرنگاران کلی گزارش تهیه کردید اما او با نیت دیگری این کار را انجام داد و همه کار کرد تا من را مقابل رفتگران عزیز قرار دهد. او می‌خواست من را پیش مردم خراب کند اما خود شما خبرنگاران به این مسائل نپرداختید و چون سوژه خوبی برای شما خبرنگاران بود حتی به آن دامن هم زدید. متاسفانه من مجبورم تصمیمی که قانون گرفته تا زمانی که او اظهار پشیمانی نکند و از خانواده‌ام عذرخواهی نکند را بپذیرم و به آن عمل کنم.

دایی درباره اینکه آیا پیش از این با مربیان یا معلمان سابقش هم دچار چنین مشکلی شده بود یا نه گفت: این همه من معلم و مربی داشتم شما ببینید من کی و کجا با کسی به مشکل خوردم؟

وی در پاسخ به سوالی درباره شکایت وزارت ورزش از خودش و اینکه دیروز اعلام شد قصد انصراف از شکایت را دارند اما پس از مصاحبه دایی با خبرگزاری فارس اعلام کردند روی شکایتشان باقی می‌مانند ادامه داد: من دنبال این هستم که آنها شکایتشان را پیگیری کنند و متاسفم که می‌گویند درباره موضوع مایلی‌کهن شکایتم را پس بگیرم آنها هم شکایتشان را پس می‌گیرند هرچند که صحت و سقم این مسئله را نمی‌دانم اما من دنبال رضایت نیستم. علی دایی به دنبال این است که حقایق را به مردم نشان دهد. برنامه نود این هفته خیلی چیزها را نشان داد و خیلی از حقایق را روشن کرد. بیشتر از این نمی‌شد دست خیلی‌ها را رو کرد. من دیروز با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم موقعی که راجع به دستیار من جلسه می‌گذارند و درباره آن صحبت می‌کنند فکر می‌کنید راجع به من نظر ندادند؟! من در آن برنامه هم گفتم و دیروز هم در مصاحبه‌ام اعلام کردم آقایان به جان هم افتاده‌اند و آنقدر مدارک به من داده‌اند که مطمئن باشید من دوست دارم آنها شکایتشان را پیگیری کنند و اگر آنها کوتاه بیایند من کوتاه‌بیا نیستم.

دایی خاطرنشان کرد: من خیلی چیزها شنیدم که یک صدم آن را هم نگفتم و قرار هم نیست خیلی از مسائل نیز باز شود اما اگر قرار باشد آقایان حرف‌های ناحقشان را ادامه دهند خیلی از حرف‌ها و مدارکی که دارم را در اختیار مردم قرار می‌دهم تا همه چیز را بدانند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چرا وزارت ورزش با شما دچار مشکل شده تصریح کرد: من کاری به این مسائل ندارم و این تصمیمات مدیریتی است و وزیر ورزش حق دارد که به عنوان رئیس مجمع تصمیم بگیرد اما صحبت‌هایی که من سال قبل انجام دادم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.

۱۳۹۳/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...