نسخه چاپی

سیدمهدی رحمتی به پرسپولیس می‌رود؟

مدیرعامل باشگاه پیكان تاكید كرد كه تا امروز قرار نیست علی دایی به این تیم بیاید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ابراهیم شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به پیشنهاد سرمربی تیم و همچنین تایید اعضای کمیته فنی سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان به پیکان پیوستند و بعد از این قصد داریم اگر خواستیم بازیکنی را به پیکان بیاوریم این بازیکن جوان باشد. به خاطر همین یک تیم در حال بررسی مسابقات لیگ یک و لیگ برتر هستند.



وی ادامه داد: نقاط ضعف پیکان شناسایی شده و امید داریم با تدابیر لازم این نقاط پوشش داده شود. با توجه به حضور بازیکنان نامدار در پیکان و همچنین هزینه‌ای که باشگاه برای تیم فوتبال انجام داده اعضای هیئت مدیره از نتیجه راضی نیستند ولی می‌خواهیم با ترمیم نقاط ضعف کاری کنیم تا در نتیجه گرفتن هم به شرایط ایده‌آل برسیم.



مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا حضور علی دایی در این تیم صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: زمانی که به پیکان آمدم در این خصوص از رئیس هیئت مدیره سوالاتی پرسیدم اما آقای جمشیدی به من گفت فقط با دایی دوستی دارد و بحث حضور او در پیکان مطرح نیست. البته مسائلی به این مهمی نباید به این سادگی مطرح شود. اگر هم قرار باشد جابه‌جایی صورت بگیرد باید با حداقل هزینه باشد اما فعلا از نظر فنی به این جمع‌بندی نرسیدیم و خبری هم از تعویض سرمربی نیست.



شیعی در خصوص اینکه شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس با سیدمهدی رحمتی برای حضور در این تیم گفت‌وگو کردند خاطرنشان کرد: شب گذشته با رحمتی صحبت کردم و اصلا این بحث‌ها هم مطرح نیست. او خیلی سفت و محکم برای پیکان بازی می‌کند و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم است. واقعا حرکاتی که رحمتی در بازی‌های پیکان انجام می‌دهد نشان می‌دهد که با عشق و علاقه در این تیم فعالیت می‌کند و ما هم دوست داریم از پیکان دوباره به تیم ملی برگردد.

۱۳۹۳/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...