نسخه چاپی

پرسپولیس در نبود او نفس راحت می‌كشد

كاپیتان اسبق استقلال گفت: «حالا كه كرار در دربی نیست، قطعاً این برای استقلال یك نقطه ضعف محسوب خواهد شد و پرسپولیس هم وسط زمین كمی نفس راحت خواهد كشید.»

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، رضا احدی در خصوص تساوی این تیم با تراکتورسازی و وضعیت این تیم پیش از دربی صحبت کرد:

* بازی تراکتور- استقلال را دیدید؟

- بله این بازی دو نیمه خاص داشت. در نیمه اول، بازی فقط در وسط زمین همراه با درگیری و اشتباهات هافبک‌ها جریان داشت. اکثر پاس‌ها اشتباه بود و جنگ فیزیکی از کیفیت کار کاسته بود اما در نیمه دوم شرایط عوض شد. تیم‌ها بازی هجومی‌ای از خود ارائه کردند که استقلال هم به گل اول رسید. اگر چه اشتباهات فردی باعث شد استقلال گلی که برهانی زده بود را نتواند حفظ کند و ۲ گل پذیرا شود اما خوشحالم صادقی اواخر کار گل دوم را زد و این عقب‌ماندگی را جبران کرد.

* مساوی عادلانه بود؟

- بله، این نتیجه حق دو تیم بود چون هم استقلال و هم تراکتور خوب کار کردند. اگرچه استقلال چون استرس بازی دربی را داشت، بااحتیاط‌تر کار کرد.



* اما جاسم کرار محروم شد!

- بله او بازیکن بزرگی است که حاشیه هم دارد و فقط جنجال درست می‌کند. او می‌توانست کارت زرد نگیرد اما نمی‌دانم چرا بی‌دلیل اعتراض کرد و داور را مجاب نمود که از کارت زرد استفاده کند.



* حالا که کرار نیست، شرایط استقلال چطور می‌شود؟

- سال‌های گذشته جان‌واریو و جباری نقش اصلی در بازیسازی تیم استقلال را ایفا می‌کردند اما امسال این نقش به کرار داده شده که انصافاً هم توانایی انجام این مأموریت را دارد اما او از لحاظ عصبی نمی‌تواند خودش را کنترل کند. حالا که او در دربی نیست، قطعاً این برای استقلال یک نقطه ضعف محسوب خواهد شد و پرسپولیس هم وسط زمین کمی نفس راحت خواهد کشید.

۱۳۹۳/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...