نسخه چاپی

برای بررسی آلودگی هوا

«ابتكار» به مجلس می رود

سخنگوی فراكسیون محیط زیست مجلس با بیان اینكه موضوع آلودگی هوا و تكرار پی‌درپی روزهای آلوده تهران نگران‌كننده است،‌ گفت: در هفته جاری برای بررسی آلودگی هوای پایتخت جلسه‌‌ای با حضور «ابتكار» در خانه ملت تشكیل می‌شود.

به گزارش نما، غلامحسین مؤید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با فارس در واکنش به تکرار روزهای آلوده هوای تهران، اظهار داشت: وضعیت آلودگی هوای پایتخت و تکرار این روزها بسیار نگران کننده است.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها برای کنترل آلودگی هوا باید همکاری موثر داشته باشند، افزود: منشاء آلودگی هوا متنوع است به‌طوری‌که 75درصد آلودگی هوا مربوط به منابع متحرک از جمله اتوبوس، موتورسیکلت، خودروها و فرودگاه می‌شود و 25درصد آن مربوط به مصارف خانگی و صنعت است.

وی متذکر شد: در این میان از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می‌رود برخورد انفعالی نداشته باشد و دستور‌العمل‌های کاهش آلودگی هوا را هرچه سریع‌تر تدوین و اجرا کند.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست خانه ملت همچنین با اعلام اینکه موضوع آلودگی هوا دغدغه اساسی مردم محسوب می‌شود، از احضار معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به مجلس در خصوص بررسی موضوع آلودگی هوا و پاسخگویی وی در این باره خبر داد.

حسینی‌صدر گفت: این هفته جلسه‌ای باحضور ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، 120 عضو فراکسیون محیط زیست و همچنین سایر نمایندگان مردم در خانه ملت خواهیم داشت.

۱۳۹۳/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...