نسخه چاپی

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور كار مجلس

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد علی‌رغم دستور رئیس مجلس مبنی بر ارجاع به كمیسیون آموزش به دلیل برخی نقایص، مجددا در دستور كار مجلس قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 195 نماینده مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت است.

علاوه بر این نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را نیز بررسی خواهند کرد.

روز گذشته رئیس مجلس اعلام کرد که این گزارش جهت بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش بازگردانده می‌شود.

نمایندگان در خصوص علت مخالفت هیات رئیسه با قرائت این گزارش گفتند که هیات رئیسه معتقد است دوران مدیریتی دانشجو در دانشگاه آزاد در این گزارش مورد بررسی قرار نگرفته است، در حالی که بخش‌هایی از این گزارش مربوط به زمان مدیریت دانشجو است و وی نیز برای پاسخ به تخلفات در دوران مدیریتش در کمیسیون آموزش حضور یافته بود.

بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...