نسخه چاپی

رئوفیان :

كاندیداتوری رضایی در مجلس

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: اگر حیات سیاسی‌ جبهه ایستادگی استمرار داشته باشد و قصد ارائه فهرست برای انتخابات آینده مجلس را داشته باشد، سرلیست این جبهه بی‌تردید محسن رضایی خواهد بود.

به گزارش نما ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین اخبار جبهه ایستادگی درباره برگزاری مجمع عمومی این جبهه، اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خصوص برگزاری مجمع عمومی 2 بار با محسن رضایی دیدار داشته است.

وی با اشاره به اینکه جبهه ایستادگی بر این اعتقاد است که تفاوت‌هایی با سایر اصولگرایان فعال در سایر جبهه‌ها دارد، گفت: هم‌اکنون ورود به بحث انتخابات زود است، البته فعالیت‌های جبهه ایستادگی برای ورود به انتخابات آینده مجلس آغاز شده و تفاوت ما با سایر جبهه‌ها در این است که ما فعالیت‌های خود را در زمینه انتخابات رسانه‌ای نمی‌کنیم.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: امیدواریم به نتایج خوبی برسیم و با توجه به وجوه تمایز با حضور جدی، منطقی، فعال و به دور از از هرگونه تخریب دیگر رقبا در فضای تفاهم بر اصول، با دیگر جبهه‌ها مانند جبهه پیروان خط امام و رهبری به انتخابات آتی مجلس ورود پیدا کنیم.

**بازنگری منشور یا اساسنامه جبهه ایستادگی

رئوفیان با اشاره به بازنگری منشور یا اساسنامه جبهه ایستادگی، گفت: بازنگری بر منشور جبهه ایستادگی ایران اسلامی انجام شده، اما با توجه به برخی اقتضائات هنوز در حال بررسی در مورد این موضوع هستیم.

وی درباره نظر محسن رضایی در خصوص انتخابات گفت: محسن رضایی فعال سیاسی و متخصص در حوزه اقتصادی است، لذا ما با رویکرد سیاسی و اقتصادی وارد عرصه انتخابات خواهیم شد.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی ادامه داد: واژه ایستادگی حکایت از ایستادگی در مقابل تمام ناهنجاری‌های گذشته، حال و آینده دارد و پیش‌بینی می‌شود نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش‌هایی روبرو باشد؛ لذا باید در مقابل این چالش‌ها ایستادگی کرد و پویایی منطقی توأم با متانت خود را همواره حفظ کرد.

رئوفیان با تأکید براینکه محسن رضایی در زمان کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری کسی را تخریب نکرد، اظهار داشت: محسن رضایی فعال سیاسی و اقتصادی و آشنا به مسائل کشور است و کمتر کسی این ویژگی‌ها را دارد.

**احتمال شرکت محسن رضایی در انتخابات آینده مجلس

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای رضایی قصد شرکت در انتخابات آینده مجلس را دارد؟ گفت: به هر حال هیچ چیزی غیرمحتمل نیست و محتمل است که این اتفاق هم بیفتد.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا آقای رضایی در این خصوص ابراز تمایل کرده است؟ افزود: احساس تکلیف کند، می‌آید.

رئوفیان در پاسخ به این پرسش که آیا آقای محسن رضایی قصد دارد در انتخابات آینده مجلس سرلیست شود؟ اظهار داشت: قاعدتاً اگر جبهه ایستادگی بخواهد فهرستی برای انتخابات مجلس ارائه دهد و قطعاً اگر حیات سیاسی‌اش استمرار داشته باشد و فهرستی بدهد، سرلیست این جبهه بی‌تردید محسن رضایی خواهد بود.

وی در خصوص کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس، گفت: نظری ندارم. در حاشیه بهتر می‌توان مجلس و دولت را نقد کرد.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...