نسخه چاپی

جلسه ویژه كی‌روش با با تجربه ها

تمرین پیش از دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان با كره جنوبی تحت‌الشعاع جلسه ویژه كی‌روش با چهار بازیكن باتجربه‌ بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۱:۱۵ در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد تا بازیکنان تیم ملی خود را برای بازی دوستانه با کره‌جنوبی آماده کنند.

* مارکار آقاجانیان آنالیزور تیم ملی به دلیل سفر به عربستان جهت تماشای دیدارهای حریفان ایران در جام خلیج‌فارس در تمرین امروز غایب بود.

* بازیکنان تیم ملی پس از ورود به زمین به مدت ۱۰ دقیقه کار با توپ انجام دادند تا کادر فنی سوت آغاز بازی را به صورت رسمی به صدا دربیاورد.

* سرمربی تیم ملی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، رضا قوچان‌نژاد و مسعود شجاعی ۴ بازیکن باتجربه تیم ملی را پیش از آغاز تمرین در گوشه‌ای از زمین فراخواند و با آنها جلسه‌ای ویژه داشت. کی‌روش در این جلسه ویژه به بازیکنان باتجربه‌اش توضیح می‌داد که چگونه خط هافبک و خط دفاعی کره را بشکنند و به تیموریان نحوه ارسال توپ‌ها را توضیح داد.

* کی‌روش پس از پایان جلسه‌اش با ۴ بازیکن تیم ملی تمام بازیکنان را فراخواند و در خصوص بازی با کره جنوبی به آنها توضیحاتی ارائه کرد. صحبت‌های سرمربی تیم ملی با خوشحالی به بازیکنان گفته می‌شد و او به سکوهای ورزشگاه آزادی اشاره داشت و به بازیکنان گفت که فردا هواداران تیم ملی این سکوها را پرخواهند کرد.

* هاشم بیک‌زاده که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته زیر نظر کادر پزشکی تمریناتش را دنبال کرد.

* پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی با بازیکنان «میکو» وظیفه گرم کردن ملی‌پوشان را برعهده داشت که در این تمرین باز هم هاشم بیک‌زاده در تمرینات گروهی شرکت نکرد و نزد علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی رفت و تمرینات انفرادی انجام داد.

* ۳ دروازه‌بان تیم ملی کشورمان به صورت ویژه با دن گاسپار تمرینات خود را دنبال کردند و به نظر می‌رسید مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی برای امروز تمرینات جدیدی طراحی کرده است.

* بازیکنان پس از گرم کردن بدنشان به دو دسته سبز و نارنجی تقسیم شدند و وظیفه داشتند در دو گروه پاسکاری فشرده را انجام دهند. در بین این تمرین کی‌روش پاسکاری آنها را متوقف می‌کرد و بازیکنان کارهای سرعتی و بدنی بدون توپ را انجام می‌دادند.

* کارلوس کی‌روش و علی کریمی در حین تمرین با امیرحسین صادقی به صورت اختصاصی صحبت کردند و تذکرات لازم را به این بازیکن دادند.

به گزارش تسنیم تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در دیدار دوستانه و از ساعت ۱۶:۲۵ به مصاف کره جنوبی می‌رود.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...