نسخه چاپی

طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین تخریب می‌شود

مخبر كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مخبر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود.

ابوالفضل قناعتی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری نسبت به ایراداتی که آتش نشانی از پاساژ علاء الدین گرفته بود، گفت: دیوان عدالت اداری رأی کمیسیون ماده 100 را لغو کرد و دیروز رأی به تخریب طبقه هفتم این پاساژ داد.

وی تاکید کرد: آتش نشانی تهران حدود هفت ایراد در مورد این پاساژ گرفته است و در نامه‌ای این ایرادات را اعلام کرده است و خواستار تعطیلی این پاساژ شده است،ما متاسفانه در حال حاضر این پاساژ مشغول فعالیت است.

قناعتی پیش از این تذکر نیز خطاب به رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا در مورد مسئله آب تهران گفت: اینکه شما اعلام می‌کنید مردم در تهران از آب معدنی استفاده کنند، شهر تهران را دچار مشکلات بسیاری می‌کند،‌ اجازه دهید کمیته‌ای تشکیل شود و بحث آلودگی آب تهران را بررسی کند و پس از تایید این خبر را اعلام کنید.

۱۳۹۳/۸/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...