نسخه چاپی

چرا فروشگاه حراجی شهرك غرب پلمب شد؟

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب واحد صنفی متخلف پوشاك كه در پاساژهای شهرك غرب با حراج اجناس خود در فضای بسته باعث ازدحام شدید جمعیت در این روزهای كرونایی شده بود، خبر داد.

به گزارش نما، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص حراج کیف و کفش و ازدحام جمعیت در مقابل واحد صنفی در یکی از پاساژهای غرب تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد واحد صنفی موصوف بر خلاف دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا با تبلیغ در فضای مجازی مبنی بر تخفیف کیف و کفش موجب ازدحام شهروندان در فضای بسته پاساژ شده بود.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به واحد صنفی مراجعه و با دستور قضائی آن را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب در پایان با اشاره به اینکه متصدی این واحد صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده این چنین تخلف‌هایی مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...