نسخه چاپی

شرط تامین اجتماعی برای عقد قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره الزامات ورود بیمه‌های پایه به بیمارستان‌های خصوصی اظهار كرد: با آن دسته از بیمارستان‌های خصوصی كه قواعد، تعرفه‌ها و مقررات نظارتی سازمان را می‌پذیرند آماده عقد قرارداد هستیم.

به گزارش نما، سیدتقی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از 15 آبان‌ماه سال جاری کتاب ارزش نسبی خدمات، کاهش فرانشیز و نظارت بر آن به اجرا درآمد، اظهار کرد: این فرانشیز در مراکز درمانی شهری به شش درصد و در مراکز روستایی به سه درصد کاهش یافته است.

وی افزود: با تغییر کتاب ارزش نسبی خدمات 300 خدمت جدید به خدمات قبلی اضافه شد که سازمان تامین اجتماعی و سایر سازمان‌های بیمه‌گر مجری آن خواهند بود گفت: بخشی از خدمات کلینیکی که قبلا در کتاب تعرفه کالیفرنیا درج نشده بود اکنون تحت پوشش رفته‌اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره ورود بیمه‌های پایه به بیمارستان‌های خصوصی اظهار کرد: تامین اجتماعی از اینکه با بیمارستان‌های خصوصی قرارداد ببندد استقبال می‌کند.

نوربخش ادامه داد: در گذشته هم درخواست‌هایی وجود داشته و با برخی بیمارستان‌های خصوصی قرارداد داشته‌ایم. در حال حاضر نیز با آن دسته از بیمارستان‌های خصوصی که قواعد، تعرفه‌ها و مقررات نظارتی سازمان را می‌پذیرند آماده عقد قرارداد هستیم.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...