نسخه چاپی

قهرمان بازی ایران و كره از نگاه AFC

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از بازی دوستانه ایران و كره، مهاجم جوان روبین‌كازان را قهرمان تیم ملی دانست.

به گزارش نما به نقل از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازتاب دیدار دوستانه دو تیم ایران و کره‌جنوبی پرداخت و نوشت: سردار آزمون قهرمان ایران در روز سه‌شنبه بود که توانست تک گل مسابقه را برای پیروزی یک بر صفر ایران در دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در وزشگاه آزادی به ثمر برساند.

پس از یک نیمه بدون گل که اکثر زمان بازی در دست کره‌ای‌ها بود، میزبان توانست در دقیقه 82 با گل مهاجم روبین‌کازان پیش افتد. جواد نکونام یک ضربه کاشته را به تیر دروازه زد و در بازگشت آزمن توپ را به درون دروازه کره فرستاد.

این گل کافی بود تا تیم ملی به پیروزی برسد اما تیم مهمان از پذیرفته شدن این گل عصبانی بود و مدعی بود که بازیکن جوان ایران در زدن ضربه سر روی کیم، دروازه‌بان کره خطا کرده است.

اولی اشتیلیکه، سرمربی کره در کنار زمین خشمگین شده بود و سپس بازی با نزدیک شدن به دقایق پایانی و جوش‌آوردن کره‌ای‌ها شاهد صحنه‌های زشتی شده بود.

ممانعت اشکان دژاگه از به گردش درآوردن سریع توپ برای وقت کشی باعث شد تا کواک تائه وی و چا دو ری با او درگیر شوند و این موضوع باعث شد تا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شوند.

بازی بالاخره از سر گرفته شد و سوت پایان زده شد اما دو تیم همچنان درون و بیرون زمین مسابقه با یکدیگر درگیر شدند تا اینکه داوران و مسئولان مسابقه، بازیکنان کره را به رختکن هدایت کردند.

این نتیجه باعث شد که کره‌ای در هفت مسابقه از یازده مسابقه اخیر خود شکست بخورند و اگر می‌خواهند ژانویه در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 به رقابت با سایر تیم‌ها بپردازند، نیاز دارند که این شرایط را بهتر کنند.

کره در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه A با استرالیا، کویت و عمان دیدار خواهد کرد در حالی که ایران در گروه C به مصاف امارات، قطر و بحرین خواهد رفت.


۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...