نسخه چاپی

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاكرات، غرب بازنده این بازی است

یك عضو هیات رییسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت كه غربی‌ها باید بدانند اگر نخواهند تحریم‌ها را لغو كنند و مذاكرات به نتیجه نرسد مطمئنا آنها بازنده خواهند بود.

به گزارش نما محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آنطور که به مساله فنی مذاکرات پرداخته به موضوع لغو تحریم‌ها توجه نکرده و اگر امروز مذاکرات با چالش و مشکل مواجه شده به دلیل این است که بیشتر به مساله فنی هسته‌ای پرداخته شده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تیم مذاکره‌کننده در طول یک سال گذشته در کنار مساله فنی هسته‌ای، به لغو تحریم‌ها هم توجه لازم را نشان می‌داد غربی‌ها اینقدر زیاده‌خواهی نمی‌کردند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم غربی‌ها متوجه شوند که اگر واقعا نخواهند تحریم‌ها را لغو کنند و نخواهند مذاکرات به نتیجه برسد مطمئنا آنها بازنده هستند و جمهوری اسلامی ذره‌ای از برنامه هسته‌ای خود عدول نخواهد کرد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیش‌بینی خود نسبت به نتیجه مذاکرات هسته‌ای تا سوم آذر ماه، تصریح کرد: ما با امید مذاکره می‌کنیم اما با توجه به این بی‌اعتمادی که طرف مقابل ایجاد کرده چندان امیدوار به نتیجه نیستیم.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...